معرفی انواع کیف پول الکترونیکی

اشتراک گذاری پست

کیف پول های الکترونیکی یکی از پر کاربرد ترین روش های پرداخت اینترنتی در سراسر دنیا هستند. کیف پول های الکترونیکی عموماً برای ساکنین ایران قابل استفاده نیستند. اما کاربران می توانند با رعایت نکات خاص از آی پی کشور های دیگر به این پلتفرم ها متصل شده و برای انجام پرداخت ارزی استفاده نمایند. در این مقاله همراه ما باشید تا با انواع کیف پول الکترونیکی آشنا شویم.

کیف پول الکترونیکی چیست

کیف پول الکترونیکی به یک حساب کاربری آنلاین گفته می شود که قابلیت شارژ شدن با ارز های مختلف دارد. از این حساب ها برای انجام انواع پرداخت آنلاین مثل خرید از سایت خارجی ، پرداخت اپلیکیشن فی یا حتی ارسال حواله ارزی استفاده می شود. قابل ذکر است که اگر چه امکان افتتاح کیف پول با ارز های مختلف وجود دارد، اما برای مثال کیف پول دلاری امکان شارژ شدن با یورو ندارد و برای واریز هر ارزی به این حساب نیاز به تبدیل ارز خواهد بود. در ادامه برخی از معتبرترین کیف پول های الکترونیکی در دنیا را معرفی خواهیم کرد.

معرفی انواع کیف پول الکترونیکی

پی پال

پی پال یکی از معروف ترین و پرکاربرد ترین انواع کیف پول الکترونیکی در سطح جهانی است. Paypal از سال 1998 فعالیت خود را آغاز کرده. این کیف پول بر تراکنش های کاربران و فعالیت آن ها نظارت شدیدی دارد. این امر به دلیل جلوگیری از دزدی و پول شویی می باشد. اما در خصوص ایران این شرایط حتی سختگیرانه تر نیز می شود. چراکه به دلیل تحریم ها، استفاده از خدمات این کمپانی برای ایرانیان ساکن ایران ممنوع می باشد. به همین دلیل اگر قصد افتتاح حساب پی پال یا شارژ اکانت پی پال از ایران دارید باید از VPN با IP ثابت استفاده کنید. پی پال با توجه به شهرتی که دارد در اکثر سایت ها درگاه پرداخت دارد.

انواع کیف پول الکترونیکی

وب مانی

کیف پول وب مانی با دو کیف پول قبلی تفاوت بسیار دارد. اولین تفاوت، امکان استفاده از وبمانی در ایران است. وب مانی متعلق به کشور روسیه است و با توجه به روابط سیاسی که بین ایران و روسیه برقرار است، این کیف پول استفاده از خدمات خود را برای ایرانیان تحریم نکرده است. اگرچه کار با وب مانی از پی پال و اسکریل ساده تر است، اما این کیف پول الکترونیکی نسبت به آن دو کمتر مورد قبول سایت های مختلف است. به همین دلیل قبل از افتتاح حساب وب مانی مطمئن شوید سایتی که قصد استفاده از آن را دارید وبمانی را قبول می کند. نکته ی بعدی در این رابطه وب مانی ایران است. اکثر سایت هایی که پذیرنده وب مانی هستند، پرداخت با حسابی که در ایران اهراز هویت شده باشد قبول نمی کنند. از این قبیل سایت می توان به الیمپ ترید یا فارکس اشاره کرد.

پرفکت مانی

پرفکت مانی نیز مشابه وب مانی متعلق به کشور روسیه است. وب مانی و پرفکت مانی نظارت روی تراکنش های کاربران خود ندارند. پرفکت مانی از نظر ویژگی های مختلف به وب مانی شبیه است. برای شارژ پرفکت مانی می توان از ووچر پرفکت مانی استفاده کرد. ووچر یک کد رمز است که فرد گیرنده با ثبت این کد می تواند مبلغ شارژ آن را دریافت نماید.

آیا تجربه ای از استفاده از انواع کیف پول الکترونیکی دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا