کیف پول الکترونیکی (قسمت اول)

با گرایش روز افزون کاربران به انجام دادن فعالیت های روزمره به صورت آنلاین، الزام وجود سیستم پرداختی که به صورت آنلاین فعالیت کند، نیز بیشتر شد. در دنیای مدرن فناوری، بیشتر مشتریان تمایل دارند به صورت آنلاین خرید کنند یا پرداخت های مختلف و رزرواسیون های خود را آنلاین انجام دهند. طبق آمار 76 درصد از مصرف کنندگان آمریکا به صورت آنلاین خرید می کنند. اغلب کاربران ایرانی که نیاز به خرید از سایت های خارجی دارند، با مشکل پرداخت ارزی مواجه هستند. اگر شما نیز از افرادی هستید که نیاز به پرداخت در سایت های خارجی دارید در این مقاله همراه ما باشید تا با مفهوم کیف پول الکترونیکی آشنا شویم.

کیف پول الکترونیکی

پیدایش انواع کیف پول الکترونیکی با افزایش کاربرد اینترنت در زندگی روزمره همراه بود. افراد زیادی برای امور مختلف مثل خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، خرید از آمازون و ایبی  ، پرداخت وقت سفارت و پرداخت اپلیکیشن فی نیاز به سیستم پرداختی داشتند که معتبر و مورد اعتماد کاربران باشد. حتی افرادی که در سایت های فریلنسری فعالیت می کنند برای دریافت درآمد ارزی خود نیاز به یک حساب دارند. کاربران می توانند کیف پول الکترونیکی خود را با ارز یا کارت مورد نظر خود شارژ کرده و با استفاده از آن پرداخت داشته باشند.

کیف پول الکترونیکی

 

کیف پول الکترونیکی چیست

کیف پول الکترونیکی به حساب کاربری افراد در سایت هایی که خدمات پرداخت آنلاین عرضه می کنند گفته می شود. در این کیف پول کاربران می توانند اطلاعات کردیت کارت های مختلف مثل ویزا کارت یا مستر کارت خود را وارد کنند. سپس در سایت هایی درگاه پرداخت کیف پول مربوطه را داشته باشند با درج اطلاعات حساب، می توانند به سادگی پرداخت انجام دهند. کیف پول های الکترونیکی فرایند پرداخت را مطمئن و تسهیل می کنند. اطلاعاتی که شما در کیف پول های الکترونیکی درج می کنید، در امنیت محافطت می شوند.

کیف پول الکترونیکی در ایران

شرایط استفاده از انواع کیف پول الکترونیکی در ایران متفاوت هستند. برای مثال کیف پول پی پال که متعلق به کشور آمریکاست خدمات خود را برای ایرانیان تحریم نموده. اما کیف پول وب مانی یا پرفکت مانی که منشأ روسی دارند، با IP یا هویت ایرانی مشکلی ندارند. در هر صورت ایرانیان برای خرید از سایت های خارجی ، ارسال حواله ارزی به کشور های مختلف و کسب درآمد ارزی خود از سایت های خارجی مثل فارکس یا الیمپ ترید از کیف پول های الکترونیکی استفاده می کنند.

کیف پول های الکترونیکی از لحاظ بین المللی اعتبار و پذیرندگی های متفاوتی دارند. پی پال با توجه به نظارت شدیدی که روی تراکنش ها و حساب هیا کاربران دارد، نسبت به سایر رقبای خود پذیرنگی بیشتری دارد. اما اغلب ایرانیان ترجیح می دهند با کیف پول هایی که سخت گیری های کمتری دارند فعالیت کنند. این موضوع ببه دلیل ریسک های کار با پی پال برای ایرانیان است.

کیف پول الکترونیکی

خرید کیف پول الکترونیکی

برای خرید کیف پول الکترونیکی نیاز به افتتاح حساب در سایت کیف پول دارید. افتتاح حساب پی پال از ایران امکان پذیر نیست. برای خرید اکانت پی پال نیاز به یک IP معتبر خارجی و آدرس و شماره تماس خارجی دارید. از طرف دیگر ساخت اکانت وب مانی در ایران ممانعتی ندارد و به سادگی قابل انجام است. برای افتتاح حساب پی پال یا افتتاح حساب وب مانی می توانید از خدمات مجموعه فناوران امید استفاده کنید. به این منظور در سایت درخواست ثبت کرده یا از طریق دکمه ی زیر به حساب کاربری خود در سایت فناوران امید منتقل شوید.

ثبت نام و درخواست

برای استفاده از خدمات انواع کیف پول الکترونیکی مثل پی پال و وب مانی نیاز به افتتاح حساب در این شبکه ها دارید. برای آشنایی با انواع کیف پول الکترونیکی، شرایط استفاده از آن ها و کاربرد هایی که دارند در مقاله بعدی با ما همراه باشید. سوالات و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا