اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری

اشتراک گذاری پست

اقامت در آمریکا برای افرادی که به دنبال مهاجرت به کشورهای پیشرفته هستند، هدف ایده الی به نظر می رشد. کشور آمریکا با 9.8 میلیون کیلومتر مربع مساحت، چهارمین کشور بزرگ جهان است. اما از لحاظ اقنصادی کشور اول جهان می باشد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال اخذ اقامت آمریکا هستند. اقامت در آمریکا به شیوه های مختلفی امکان پذیر است. از بین این شیوه ها، اخذ اقامت آمریکا با سرمایه گذاری و اقامت تحصیلی آمریکا محبوب ترین می باشند. اگر به دنبال دریافت اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری هستید در این مقاله همراه ما باشید.

شرایط اقامت در آمریکا از طریق سرمایه گذاری

اقامت در آمریکا به 6 صورت کلی امکان پذیر است. این روش ها به صورت زیر هستند:

  • اقامت آمریکا از طریق کار
  • اقامت تحصیلی آمریکا
  • پناهندگی
  • ویزای ازدواج آمریکا
  • اقامت سرمایه گذاری آمریکا
  • اقامت با تولد در آمریکا

این روش های نام برده هر کدام شامل چند ویزای جداگانه هستند. علی رغم راه های مختلفی که برای اخذ اقامت امریکا وجود دارد، اخذ ویزای کشور آمریکا و اقامت دائم در آمریکا، بسیار وقت گیر و دشوار می باشد. این قضیه به دلیل بالا بودن تعداد متقاضیان اخذ اقامت دائم آمریکا می باشد. این کشور با توجه به پیشرفتی که در  اقتصاد، تکنولوژی، هنر و غیره دارد، مقصد مورد علاقه ی مهاجران می باشد.

البته این تنها دلیل نیست. همه می دانیم که چالش های دریافت اقامت در این کشور برای ایرانیان، حتی بیشتر هم می باشد. این روند بسیار حساس بوده و لازم است که کاملاً بدون خطا طی شود. یکی از مهم ترین مراحل وقت سفارت آمریکا و شیوه پرداخت اپلیکیشن فی می باشد. در ادامه به این دو مورد می پردازیم.

بیشتر بخوانید: با ارزش ترین پاسپورت جهان : جایگاه گذرنامه ایرانی ۲۰۱۹

 

اقامت سرمایه گذاری آمریکا

اقامت سرمایه گذاری آمریکا

یکی از ویزاهای سرمایه گذاری آمریکا، ویزا EB5 نام دارد که در ایران به نام ویزای 500 هزار دلاری معروف است. این ویزا به دو بخش سرمایه گذاری 500 هزاری و یک میلیون دلاری تقسیم می شود. لازمه بعدی این ویزا استخدام حداقل 10 آمریکایی می باشد. این ویزا به گرین کارت آمریکا ختم می گردد. مشکلی که این ویزا دارد، کلاهبرداری هایی است که برای اخذ این ویزا انجام می شود. به دلیل بالا بودن مبلغ پول مورد نیاز سرمایه گذاری و ریسک کلاهبرداری، این ویزا خیلی پرطرفدار نیست.

ویزای بعدی برای اقامت سرمایه گذاری آمریکا ویزای E2 می باشد. این ویزا به صورت سرمایه گذاری با شغل های موجود در آمریکاست. حداقل سرمایه مورد قبول برای این ویزا 300 هزار دلار می باشد. 150 هزار دلار این مبلغ برای سرمایه گذاری بایستی صرف شود و نصف باقی مانده در حساب بماند.

ویزای EB3 به ویزای پیشنهاد کاری معروف است. این ویزا از سوی کارفرماهای آمریکایی با اثبات داشتن شغل با درآمد کافی در ایران می باشد.

علی رغم دشواری های اخذ ویزای سرمایه گذاری در آمریکا، اگر روند آن به درستی اجرا شود، به اخذ گرین کارت آمریکا می انجامد.

وقت سفارت آمریکا

برای دریافت ویزا و اخذ اقامت آمریکا نیاز به مراجعه به سفارت این کشور می باشد. از آن جایی که این کشور در ایران سفارت ندارد، باید به سفارت آمریکا در کشور های همسایه مراجعه کنید. برای وقت سفارت آمریکا می توانید از خدمات فناوران امید بهره ببرید. تعیین وقت سفارت به پرداخت هزینه آن وابسته است. یعنی تا زمانی که هزینه سفارت را پرداخت نکنید، وقت مراجعه برای شما تعیین نمی شود.

پرداخت وقت سفارت آمریکا از طریق کردیت کارت های مختلف، مثل ویزا کارت یا مستر کارت امکان پذیر است. همچنین امکان پرداخت نقدی در سفارت نیز وجود دارد. در صورتی که هیچ یک از روش ها برای شما مورد قبول نیست می توانید از خدمات ارزی فناوران امید بهره ببرید.

اقامت آمریکا با سرمایه گذاری

نرخ حواله دلار به آمریکا

برای پرداخت هزینه دانشگاه، پرداخت ویزا و هزینه های اقامت آمریکا با سرمایه گذاری نیاز به ارسال حواله ارزی به این کشور دارید. این حواله می تواند به صورت حواله سویفت یا حواله مانی گرام باشد. برای ارسال حواله می توانید از خدمات ارزی فناوران امید استفاده کنید. هزینه های دیگری که برای اخذ اقمات آمریکا لازم است و امکان پرداخت به صورت آنلاین دارند نیز توسط فناوران امید انجام می شود.

اخذ اقامت آمریکا تنها به صورت اقامت سرمایه گذاری آمریکا امکان پذیر نمی باشد. بلکه روش های دیگری نیز وجود دارند. اگر چه اقامت آمریکا با سرمایه گذاری یکی از مطمئن ترین راه ها برای دستیابی به گرین کارت آمریکا می باشد. با شرایط اخذ ویزای تحصیلی آمریکا در وبلاگ فناوران امید آشنا شوید. نظر شما در رابطه با اقامت آمریکا با سرمایه گذاری چیست؟ به نظر شما این شیوه برای مهاجرت امکان پذیر است؟ دیدگاه های خود را با ما به اشراک گذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا