انواع حواله ارزی با کردیت کارت

ارسال حواله ارزی نسبت به گذشته به روش های متنوع تری انجام می شود. با پیشرفت تکنولوژی و سرعت گرفتن فعالیت های بشری، نقل و انتقال و تبدیل در ارز جهان نیز با سرعت بیشتری انجام می شود. در میان این روش ها برخی با استفاده از حساب بانکی طرفین و برخی بدون نیاز به آن انجام می شود.به طور کلی معروف ترین راه های ارسال حواله بدون نیاز به حساب بانکی را می توان حواله وسترن یونیون ، مانی گرام و پی پال نامید. برای آشنایی با انواع حواله ارزی که با استفاده از کردیت کارت قابل انجام هستند، همراه ما باشید.

حواله ارزی چیست

حواله ارزی به نوعی از حواله گفته می شود که ضمن ارسال وجه از کشور به کشور دیگر، تبدیل ارز نیز صورت می گیرد. با توجه به این که انتقال ریال ایران به خارج از کشور با استفاده از روش های متداول امکان پذیر نمی باشد، حواله هایی که از ایران به سایر کشور ها ارسال می گردد همگی از این قبیل به حساب می آیند.

ارسال حواله ارزی

ارسال حواله ارزی به روش های مختلفی انجام می شود. حواله هایی که با استفاده از کارت های اعتباری خارجی ارسال می شوند حواله سوئیفت نام دارند. SWIFT مخفف عبارت Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication است به معنای شبکه بانکی جهانی است. ارسال حواله ارزی با کردیت کارت های متصل به حساب بانکی، در یکی از بانک های عضو شبکه بانکی جهانی امکان پذیر است. برای دریافت کردیت کارت، نیاز به یک حساب بانکی بین المللی دارید. منظور از بانک بین المللی بانک های عضو شبکه بانکی جهانی است.

 

نام دیگر حواله سوئیفت، حواله TT یا IBAN است. برای دریافت خدمات ارسال حواله سوئیفت با فناوران امید در ارتباط باشید. به منظور ثبت درخواست روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

ارسال حواله سوئیفت

حواله ارزی

کارمزد حواله ارزی

کارمزد انواع حواله ارزی بسته به شیوه ارسالی که انتخاب می کنید، متفاوت خواهد بود. به علاوه در برخی روش ها کشور مبدا و مقصد و مبلغ حواله نیز در مبلغ کارمزد تاثیر گذار هستند. اگرچه کارمزد ارسال حواله سوئیفت توسط فناوران امید بدون توجه به مقصد و مبلغ حواله معادل 55 دلار می باشد.

در وبلاگ فناوران امید از کارمزد حواله پی پال ، مانی گرام ، وبمانی یا وسترن یونیون مطلع شوید.

مدارک لازم برای حواله ارزی

مدارک لازم برای ارسال حواله سوئیفت به شرح زیر می باشند:

  • نام صاحب حساب (Account Holder)
  • شماره حساب (Account Number) در کشور های اروپایی IBAN نامیده می شود.
  • بانک مقصد (Beneficiary Bank)
  • کد سوئیفت (SWIFT/BIC)
  • مبلغ حواله (Amount)
  • نوع ارز (Currency)
  • آدرس صاحب حساب (Beneficiary Adress)
  • آدرس بانک مقصد (Bank Address)

ارسال حواله ارزی

سایر حواله ها

به طور کلی راه های دیگری هم برای ارسال حواله ارزی وجود دارد، اما در این روش ها از کردیت کارت استفاده نمی شود. هر یک از این روش ها مزیت ها و معایب منحصر به خود را دارند. به عنوان مثال حواله وسترن یونیون حداقل زمان لازم برای ارسال را بین حواله ها دارد، اما انتقال پول از طریق وسترن یونیون شامل کارمزد بالایی می شود. از سوی دیگر حواله پی پال کارمزد ناچیزی دارد، اما خطرات کار با پی پال در ایران باعث شده کمتر کسی از این روش استفاده نماید.

خلاصه

یکی از قدیمی ترین و رایج ترین راه های ارسال حواله ارزی ، حواله سوئیفت می باشد. این حواله بین حساب های بانکی طرفین انتقال می یابد. به همین دلیل برای ارسال حواله سوئیفت نیاز به یک حساب بانکی، در یکی از بانک های عضو شبکه بانکی جهانی است. با داشتن حساب بانکی در بانک های خارجی، امکان دریافت کردیت کارت و در نتیجه ارسال حواله ارزی با استفاده از کردیت کارت خواهید داشت.

 

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا