بهترین راه های کسب درآمد دلاری در 2020 چیست؟ 1399

در دنیای رقابتی امروز، با وجود شهر های بزرگ و شلوغ، بیشتر افراد با معضل پیدا کردن شغل مناسب خود روبرو هستند. می پرسید چرا؟ چون ترافیک مسیر کار، انرژی افراد را میگیرد. پس همه ترجیح می دهند نزدیک محل زندگی خود کار کنند. این در حالی است که با افزایش اختلاف نرخ دلار و ریال ایران، ایرانیان باید به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود باشند. در این شرایط یکی از بهترین راه ها کسب درآمد اینترنتی یا آنلاین است. اما نه هر درآمدی! در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین راه های کسب درآمد دلاری در سال 2020 و نحوه نقد کردن این درآمد ارزی آشنا شوید. این روش ها همگی بدون نیاز به سفر به خارج از کشور یا پر کردن شیفت های کاری و از طریق سایت های خارجی هستند.

این راهنما به دو بخش تقسیم می شود و در هر بخش به ترتیب به موارد زیر پرداخته می شود:

  • فریلنسر چیست: در ابتدا توضیح داده می شود که منظور از یک فرد فریلنسر چیست؟ و درواقع یک فریلنسر چه ویژگی هایی دارد؟
  • چرا افراد به دنبال کار فریلنسری هستند؟ پس از این که با مفهوم فریلنسر آشنا شویم، در رابطه با مزیت های کار به عنوان یک فریلنسر توضیح داده خواهد شد. به علاوه اینکه چرا در دنیای امروز ما کار به عنوان یک فریلنسر بیشتر از قبل نیاز است؟
  • معرفی بهترین سایت های فریلنسر خارجی: بهترین سایت های فریلنسر خارجی معرفی می شوند. و مزیت های کار در هر کدام به همراه برخی نکات تکمیلی توضیح داده خواهد شد.
  • نحوه نقد کردن درآمد ارزی: سپس راه کار هایی برای نقد کردن درآمد ارزی کسب شده توسط کاربران از این سایت ها ارائه خواهد شد.

بخش دوم محتوا شامل موارد زیر می باشد:

راه های کسب درآمد دلاری از طریق فریلنسری

درآمد ارزی در بازار امروز می تواند خیلی دور از ذهن به نظر رسد. اما با مطالعه ی این مقاله این تصور به کل از ذهن شما از بین خواهد رفت. با توجه به این که تحریم ها، مجال کار کردن شهروندان ایرانی و دریافت درآمد به صورت ارزی را گرفته و شرایط انتقال حواله ارزی از ایران به خارج و برعکس را بسیار پیچیده کرده، با استفاده از خدمات مجموعه امید احمدیانی می توانید به راحتی انتقال ارز داشته باشید.

راه های کسب درآمد دلاری

فریلنسر چیست

فریلنسر یا دور کار به فردی گفته می شود که لزوماً توسط سازمان ها با قرار داد بلند مدت استخدام نشده است. فریلنسر ها معمولاً به صورت موقت و پروژه ای با کارفرمایان کار می کنند. این کارفرما می تواند یک فرد یا یک سازمان باشد. اما مهم ترین نکته در رابطه با فریلنسرها، شرایط کاری آنان است.

زمانی که یک دور کار برای انجام پروژه ای استخدام می شود، نیازی به حضور مداوم در محیط کاری مشخص نخواهد داشت. همچنین دست مزد فریلنسر ها بر اساس ساعات کاری آن ها تعیین نمی گردد. این شرایط کاری باعث می شود که کار کردن به عنوان یک فریلنسر یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد دلاری باشد.

چرا کار فریلنسر

اگرچه راه های فراوانی برای کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی وجود دارد، اما فعالیت در سایت هایی مثل سایت های کلیکی ریسک بالایی دارد. بیشتر این سایت ها در نهایت درآمد کاربر را به وی پرداخت نمی کنند و درواقع وقت هدر دادنی بیش نخواهند بود. اما کار در سایت های فریلنسر خارجی روشی مطمئن برای کسب درآمد دلاری است.

طبق آمار وبسایت CNBC پنجاه و هفت میلیون آمریکایی به مشاغل فریلنسریگ روی آورده اند. و آمار قابل توجهی از این افراد اعلام کرده اند که حاضر نیستند برای درآمد های بالاتر به استخدام رسمی سازمان ها در آیند. با وجود اینکه کار به عنوان یک کارمند استخدام شده مزایای زیادی که مهم ترین آن ها را می توان بیمه نامید، دلایل زیادی هستند که افراد را از کار روزمره در سازمان ها یا اداره ها دور کنند. به علاوه زمانی که به عنوان یک فریلنسر کار می کنید، همچنان می توانید خود را شامل بیمه کار نمایید.

مزایای کسب درآمد از طریق فریلنسری

  • سلامتی فیزیکی: افرادی که از فریلنسرینگ برای کسب درآمد استفاده می کنند، معمولاً سلامت فیزیکی بیشتری نسبت به کارمندان دارند.
  • استرس کمتر: زندگی کارمندی، 8 ساعت شیفت در محیط سازمانی و پشت میز کاری استرس زیاید به افراد وارد میکند. وقتی یک دورکار باشید، تحت فشار این محیط نخواهید بود.
  •  بازار رو به رشد: پیش بینی می شودکه 43 درصد از نیروی کار آمریکا در سال 2020 فریلنسر خواهند بود. به طور کلی در سراسر جهان دستمزد دورکار ها رو به افزایش است و در آینده نزدیک با دستمزد یک کارمند برابر خواهد بود.
  • کمک به جهانی سازی سازمان ها: به لطف فریلنسینگ، تصور این موضوع که برنامه نویس های یک شرکت آمریکایی در هند باشند ساده تر شده. با این حساب می توان فریلنسری را یکی از روش های کسب درآمد دلاری در ایران نیز به حساب آورد که نسبت به سایر کشور ها کمتر شناخته شده است.

راه های کسب درآمد دلاری

معرفی بهترین سایت های فریلنسر خارجی

سایت های زیادی هستند که به عنوان یک پلتفرم کاریابی برای فریلنسر ها کار می کنند. این سایت ها محیط امنی را برای کارفرما و فریلنسر محیا می سازند که باعث می شود به واسطه ی آن، طرفین به یک دیگر اعتماد کنند. به همین دلیل این روش کسب درآمد آنلاین را می توان مطمئن تر از سایر روش ها شمرد.

برای افرادی که علاقه مند به کسب درآمد اینترنتی در سایت های خارجی هستند، سایت های زیر بهترین گزینه ها هستند. سایت های ارائه شده به کاربران در سراسر جهان اجازه فعالیت می دهند. اما به دلیل تحریم ها این امکان در ایران فراهم نیست. با این حال با استفاده از خدمات امید احمدیانی، کاربران در ایران می توانند در این سایت ها ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت در سایت را بگذرانند. برای ساخت اکانت فریلنسر یا خرید اکانت پی پال برای دریافت درآمد ارزی خود می توانید از طریق دکمه ی زیر درخواست ثبت نمایید.

ثبت سفارش

کسب درآمد از سایت فریلنسر

سایت freelancer.com یکی از قدیمی ترین پلتفرم های ارائه دهنده خدمات در این زمینه است. پروژه های ارائه شده در این سایت تمامی زمینه های ممکن برای کار فریلنسینگ را در بر می گیرد. در این سایت کاربران می توانند پروژه های ساده ای مثل تایپ یا ساخت پاور پوینت یا پروژه های تخصصی در زمینه طراحی، برنامه نویسی، مشاوره و … بیابند. در واقع گستره ی پروژه های ارائه شده در سایت فریلنسر به صورتی است که هر فردی در سراسر جهان با یک کامپیوتر و هر توانایی ای بتواند از طریق آن درآمد کسب کند.

مزایای کار در freelancer
  • سایت فریلنسر 25 میلیون کاربر با 12 میلیون پروژه ی به اتمام رسیده دارد. با این آمار این سایت بزرگ ترین در زمینه تخصصی خود است.
  • این پلتفرم دو روش کسب درآمد دلاری در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از این روش ها به صورت قیمت گذاری معمول است اما روش بعدی، مسابقاتی است که کارفرماها روی این سایت تعریف می کنند. این مسابقات بیشتر در زمینه پروژه های طراحی و گرافیکی هستند.
  • پروژه هایی که روی این سایت در دسترس متنوع هستند.
  • پروژه های ارائه شده تنها متعلق به افراد یا کسب و کار های کوچک نیستند. بلکه ممکن است با پروژه ای مواجه شوید که از طرف شرکت های بزرگی مثل مایکروسافت یا اینتل مطرح شده اند.
نکاتی که باید در نظر داشت:
  • تنها راه های کسب درآمد دلاری و فعالیت در این سایت با وریفای کانت فریلنسر امکان پذیر است. این فرایند می تواند برای ایرانیان چالش برانگیز باشد، اما با استفاده از خدمات امید احمدیانی به راحتی می توانید اکانت وریفای شده خود را دریافت کنید.

در نظر داشته باشید که کاربران این سایت همگی شرکت های معتبری نیستند. زمانی که پروژه ای را از یک کارفرما می پذیرید، سعی کنید ارتباط خود را منحصر به سایت حفظ کنید و خارج از این پلتفرم با آنان در ارتباط نباشید. جدای از این که این کار از نظر سایت ممنوع است و در صورتی که سایت متوجه شود اکانت را می بندد، در صورتی که موافقت به دریافت دستمزد خود خارج از سیستم سایت کنید، با ریسک دزدیده شدن زحمات خود مواجه خواهید بود.

روش های کسب درآمد دلاری

کسب درآمد از سایت upwork

اگر یک گرافیست هستید، یکی دیگر از راه های کسب درآمد دلاری برای شما از طریق سایت آپورک است. Upwork.com یکی دیگر از پلتفرم هایی است که کارفرمایان را با فریلنسر ها مرتبط می سازد. البته با این تفاوت که این سایت برای فریلنسر هایی است که در زمینه های طراحی، گرافیک و یا معماری کار می کنند.

لازم به ذکر است که پروژه های تعریف شده در آپورک نسبت به پروژه های فریلنسر دات کام، پیچیده تر هستند.

هزینه فعالیت در سایت

کارفرمایان برای ارائه پروژه در این سایت باید هزینه اشتراک پرداخت کنند. این هزینه برای کارفرما معادل 2.75 درصد از مبلغ هر تراکنش را دریافت می کند. این مبلغ مازاد بر دستمزد فریلنسر است.

از طرفی فریلنسر ها باید بسته به طول دوره همکاری با هر مشتری باید بین 5 تا 20 درصد به سایت پرداخت نمایند.

راه های کسب درآمد دلاری

مزایای کار در upwork
  • پروژه های تعریف شده در این سایت از شرکت هایی مثل مایکروسافت و Airbnb نیز هستند.
  • تنوع پروژه ها از سایت فریلنسر کمتر هستند اما همچنان شامل زمینه های مختلفی می شوند. از جمله برنامه نویسی وب، موبایل و نرم افزار، طراحی، نویسندگی، فروش و بازاریابی، پشتیبانی مشتریان و …
  • امکان انتخاب بین قرار داد های بلند مدت تر یا کوتاه مدت (انجام تسک ها به صورت جداگانه)
  • امکان چت آنلاین بین طرفین قرارداد

کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد ارزی از سایت Fiverr

فایورر نسبت به سایر سایت های فریلنسرینگ بسیار متقاوت است. Fiverr از سال 2010 به بازار کسب درآمد ارزی آنلاین ملحق شد و تا کنون رشد قابل توجهی داشته است. این پلتفرم نیز به دو صورت برای کاربران قابل استفاده است. از یک سو کاربران می توانند در این سایت پروژه های معرفی شده برای فریلنسر ها را انتخاب کرده و از این راه درآمد کسب کنند. از سوی دیگر افرادی که نیاز به یک فرد متخصص برای انجام امور مختلف دارند در این سایت پروژه تعریف کنند.

بیش از 830 هزار پروژه در بیش از 200 زمینه در این سایت عرضه شده است. در نتیجه کاربران با استعداد های مختلف می توانند در این سایت کار کنند.

شرایط کسب درآمد از سایت فایورر

ساخت اکانت در سایت fiverr بسیار ساده تر ساخت اکانت فریلنسر است. این سایت فرایند بازرسی ساده تری برای فریلنسر ها اعمال می کند. سایت Fiverr بزرگ‌ترین بازار خدمات دیجیتال در جهان است. با استفاده از خدمات موجود در این سایت می‌توانید طراحی لوگو، خدمات بازاریابی و … را تنها با شروع قیمت از 5 دلار دریافت نمایید. افرادی که مهارت های ابتدایی در زمینه کامپیوتر دارند می توانند از این سایت برای کسب درآمد دلاری از سایت ها خارجی استفاده کنند.

کسب درآمد از سایت toptal

سایت Toptal بسیار متفاوت با سایر سایت های معرفی شده در این لیست است. این سایت برای برترین ها طراحی شده است. برترین فریلنسر ها و برترین و حرفه ای ترین پروژه ها در این سایت مقابل هم قرار می گیرند. برای کار کردن در این سایت باید در آزمون انتخابی toptal پذیرفته شوید. زمانی که این آزمون را قبول شده و به عنوان یک فریلنسر اجازه فعالیت در سایت داشته باشید، با پروژه های بسیار مهمی مواجه خواهید. این پروژه ها لزوماً پیچیده نیستند، اما شرکت هایی که آن ها را تعریف می کنند، شرکت های معروف و بزرگی به حساب می آیند. برای مثال می توان به شرکت نرم افزاری zendesk اشاره کرد.

با توجه به این که پروژه ها و شرکت های ارائه دهنده آن ها منحصر به فرد هستند، این سایت را می توان متعلق به برترین فریلنسر ها دانست. درآمد فریلنسر ها در این سایت نسبت به تمامی سایت های ارائه شده در این لیست بالاتر است. برای طراحان یا برنامه نویسانی که مهارت های خاص دارند، toptal پیشنهاد بهتری بین تمامی راه های کسب درآمد دلاری است. به علاوه که باید در نظر داشت که برخی کمپانی ها از طریق این سایت نیرو های خود را استخدام می کنند.

کسب درآمد آنلاین

مقایسه سایت ها

در جدول زیر برخی از ویژگی های سایت های معرفی شده با یک دیگر مقایسه می شوند.

حداقل درآمد کاربر هزینه اشتراک فریلنسر مقیاس کاربران شرایط احراز هویت تخصص لازم برای پروژه‌ها
freelancer 3 دلار اشتراک ماهانه از 10 دلار 25 میلیون ساده ساده تا پیشرفته
up work 5 دلار 14 میلیون ساده متوسط تا پیشرفته
fiverr 500 دلار 5 تا 20% درآمد 14 میلیون ساده ترین ساده
Toptal 60 دلار 11 میلیون دشوار پیشرفته

 

نحوه نقد کردن درآمد ارزی

حتماً از ابتدای مطلب با این پرسش مواجه هستید که نحوه نقد کردن درآمد ارزی که از کار کردن در این سایت ها به دست آورده اید چیست؟ پاسخ این سوال قبل تر داده شده. با استفاده از خدمات مجموعه امید احمدیانی به سادگی می توانید معادل ریالی درآمد دلاری کسب شده از سایت های خارجی را دریافت کنید.

به طور کلی نقد کردن درآمد ارزی به نحوه های مختلفی صورت می گیرد. یکی از این روش ها با استفاده از افتتاح حساب ارزی و انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مستر کارت است. روش دیگر را می توان با استفاده از حساب پی پال دانست. برای دریافت دسترسی به انواع روش های نام برده می توایند از خدمات ارزی امید احمدیانی بهره ببرید.

سایر روش های کسب درآمد دلاری

تنها راه کسب درآمد ارزی از سایت های فریلنسر خارجی نیست. درواقع می توان از روش هایی به جز دریافت پروژه های آنلاین و کار با کارفرما ها درآمد آنلاین کسب کرد. اگر افرادی با دانش و هوش اقتصادی، بورس و یا ارز دیجیتال هستید، در ادامه مقاله همراه ما باشید تا با انواع روش های کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی آشنا شویم.

نحوه نقد کردن درآمد ارزی

کسب درآمد از ارزی فارکس

بازار ارز خارجی (فارکس یا FX)، یکی از هیجان انگیزترین راه ها برای کسب درآمد ارزی می باشد. ظهور اینترنت موجب شد تا سرمایه گذاران به طور متوسط ​​امکان خرید و فروش ارز را به راحتی با کلیک از طریق حساب های کارگزاران آنلاین انجام دهند. تجارت فارکس (Forex Trading) برای افراد زیادی هنوز یک رمز و راز است. برای اکثر مردم تجارت فارکس چیزی است که برای شرکت ها و بانک ها در نظر گرفته شده در صورتی که یکی از ساده ترین ابزارها برای کسب پول آنلاین و فوری می باشد البته با در نظر گرفتن خطراتی که مربوط به آن است.

یکی از راه های کسب درآمد در منزل، پیش بینی در تجارت فارکس است. تجارت فارکس می تواند به عنوان معامله با هدف ایجاد سود، سودمند باشد. بازار جهانی ارز فارکس بازار بسیار گسترده ای دارد زیرا همه ارزهای موجود در جهان را در نظر می گیرد و می تواند در پیدا کردن راهی برای کسب درآمد آنلاین کمک کند.

کسب درآمد دلاری از الیمپ ترید

یکی از راه های کسب درآمد دلاری استفاده از سایت الیمپ ترید است. Olymp Trade یک پلتفرم برای انجام معاملات باینری آپشن می باشد. الیمپ ترید از سال 2014 در بازار معاملات شروع به فعالیت کرد. این پلتفرم علاوه بر فرصت کسب درآمد آنلاین ، به کاربران می آموزد که چگونه در الیمپ ترید کار کنند.

نحوه کار در سایت الیمپ ترید

اساس کسب درآمد دلاری در الیمپ ترید بر مبنای حدس و پیش بینی است. به این صورت که شما پیش بینی می کنید نرخ یکی از دارایی ها در بازه ی زمانی مشخص چه تغییری خواهد کرد. این حدس خود را با مبلغ مشخصی ارزش گذاری می کنید. پس از پایان بازه زمانی که تعیین کرده بودید، در صورتی که حدس شما درست باشد، با توجه به ارزش مبلغی تعیین شده سود دریافت می کنید. در غیر این صورت باید خسارت پرداخت کنید.

تقد کردن درآمد ارزی

کسب درآمد دلاری از خرید و فروش ارز دیجیتال

در دنیای امروز خرید و فروش ارز های دیجیتال مانند بیت کوین یکی از راه های کسب درآمد دلاری به صورت آنلاین است. رزهای دیجیتال به صورت آنلاین خرید و فروش می‌شوند و ماهیت فیزیکی ندارند. این ارز ها رو به رشد هستند و در مسیر جهانی شدن قرار گرفته‌اند. به همین دلیل روز به روز به تعداد افرادی که نسبت به این ارزها علاقه مند هستند افزوده می شود.

با توجه به آنچه گفته شد قیمت ارزهای دیجیتال روز به روز افزایش می یابد. همگی به خاطر داریم زمانی که قیمت بیت کوین به تقریباً ۲۰ هزار دلار رسید و بازار جهانی را به شوک وا داشت. اگر چه در حال حاضر بیت کوین تنها ارز دیجیتال موجود در دنیا نیست. ارزهای دیجیتال دیگری نیز به وجود آمدند که نه تنها محبوبیت داشته بلکه در رقابت شدید با بیت کوین هستند از جمله این ارزها می توان اتریوم، ریپل و تتر را نام برد.

با توجه به نوسان و رشد شدیدی که این ارز ها دارند می توان با خرید و فروش یا استخراج این ارز ها از شبکه بلاک چین، درآمد دلاری کسب کرد. البته این نحوه کسب درآمد آنلاین ملزوماتی نیاز دارد که در ادامه توضیح داده می شوند.

خرید کیف پول ارز دیجیتال

برای نگهداری انواع ارز دیجیتال به کیف پول مخصوص نیاز است. این کیف پول ها و به صورت آنلاین و به صورت فیزیکی موجود هستند. کیف پول های فیزیکی به ایرانیان بیشتر توصیه می شوند. چرا که این کیف پول ها ارز کاربر را به صورت آفلاین نگهداری می‌کنند. به همین دلیل با ریسک بلوکه شدن موجودی ارز مواجه نخواهند بود.

کیف پول های آنلاین کم هزینه‌ تر قابل تهیه هستند اما با ریسک شدید بلوکه شدن ارز همراه هستند. چرا که به دلیل تحریم ها. سایت ها به کاربران ایرانی اجازه استفاده از خدمات خود را نمی‌دهند. پس در صورتی که تمایل به نگهداری بلند مدت یا مبالغ بالای ارز دیجیتال دارید، توصیه می شود که از کیف پول های فیزیکی ارز دیجیتال مانند کیف پول های لجر نانو اس یا ایکس استفاده نمایید.

جمع بندی

کسب درآمد اینترنتی امروزه نسبت به گذشته ساده تر شده است. با توجه به افزایش نرخ ارزهای خارجی، کسب درآمد آنلاین به صورت دلاری بسیار به صرفه تر است. با توجه به توضیحات داده شده راه های زیادی برای کسب درآمد دلاری از طریق سایت های خارجی وجود دارد برخی از این راه ها نیاز به مهارت ها. برخی نیازمند دان ش هستند. اما راه هایی نیز وجود دارند که برای همگان قابل استفاده هستند.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا