بهترین صرافی های ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۰

اشتراک گذاری پست

اولین قدم شما برای ورود به دنیای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده از صرافی ها و کارگازی های می باشد. در کل دو نوع مبادله برای خرید و فروش توسط صرافی ها وجود دارد. نوع اول مبادله فیات نامیده می شود. این مبادلات امکان تبدیل مستقیم دلار آمریکا، یورو و بیشتر ارزهای مورد حمایت دولت را به ارزهای دیجیتال فراهم می کند. نوع دوم مبادله به مبادلات ارز دیجیتال به ارز دیجیتال گفته می شود. این نوع مبادله به شما اجازه می دهد تا ارزهای دیجیتال را به یکدیگر تبدیل کنید. با توجه به نوع ارز دیجیتالی که می خواهید بدست آورید نیاز به مبادله خاص دارید. در این مقاله با برخی از صرافی های آنلاین ارز دیجیتال آشنا خواهید شد.

معرفی صرافی های ارز دیجیتال

صرافی کوین بیس

صرافی کوین بیس از نظر بسیاری از افراد به عنوان یک کارگزار مناسب برای مبتدیان درنظر گرفته می شود. دلیل این امر استفاده از رابط کاربری و در عین حال ساده آن می باشد. Coinbase یک کارگزاری است، به این معنی که به جای خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از سایر کاربران، شما مستقیماً از Coinbase خریداری می کنید. کارمزد خرید از کوین بیس در خرید با حساب بانکی 1.49% و در خرید با کردیت کارت یا دبیت کارت 3.99% می باشد. با توجه به هزینه کمتری که در نظر گرفته شده است، توصیه می شود هنگام خریدهای زیاد از حساب بانکی خود استفاده کنید. هزینه های Coinbase در مقایسه با سایر کارگزاری هادر کمترین مقدار ممکن قرار دارند.

چرا از Coinbase استفاده می کنیم؟

  • شما مبتدی هستید
  • هزینه های کم را دوست دارید
  • شما قصد دارید از طریق کارت اعتباری، دبیت کارت، نقل و انتقال بانکی یا سیم بانکی پرداخت کنید.
  • اکثر کشورها  توسط Coinbase (ایالات متحده ، اروپا ، سنگاپور ، استرالیا و غیره) پشتیبانی می شود.

صرافی کوین بیس

صرافی Coinmama

Coinmama یکی دیگر از کارگزاری های ارز دیجیتال برای مبتدیان است که مبتنی بر خرید با کارت های اعتباری و دبیت است. آنها بیت کوین، اتریوم، ریپل و لایت کوین را در بیشتر از 40 ایالت در آمریکا و اکثر کشورهای جهان می فروشند. Coinmama کیف پول موجود در سایت خود را در اختیار کاربران خود قرار نمی دهد. در عوض، از کاربران خواسته می شود تا یک آدرس کیف پول برای ارسال ارزهای دیجیتال خریداری شده به آن ارائه دهند. در هنگام استفاده از کارت اعتباری یا دبیت، کارمزد Coinmama کمی بیشتر از Coinbase و حدود 5٪ است. اخیرا Coinmama امکان فروش بیت کوین را با حساب بانکی شما فراهم کرده است. این ویژگی فقط برای کشورهای اروپایی موجود است، اما به احتمال زیاد با گذشت زمان، در دسترس بیشتر کشورها خواهد بود.

چرا از Coinmama استفاده می کنیم؟

  • شما قصد دارید ارز دیجیتال را با کارت اعتباری یا بدهی خریداری کنید
  • کشور شما توسط Coinbase پشتیبانی نمی شود
  • شما یک آدرس سپرده ارز دیجیتال برای Coinmama دارید تا بتوانید رمز ورود خریداری شده را به آن ارسال کنید

کارگزاری coinmama

صرافی Bitpanda

Bitpanda که توسط برخی افراد Coinbase of Europe خوانده می شود، یک کارگزاری محبوب است که امکان خرید بیت کوین، اتریوم، ریپل و سایر موارد را با دلار آمریکا، یورو ، پوند انگلیس و فرانک سوئیس فراهم می کند. درست مانند کوین بیس، Bitpanda رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و خرید ارز دیجیتال را برای مبتدیان آسان می کند. این صرافی چندین روش پرداخت از قبیل نقل و انتقالات بانکی، کارت های اعتباری، کارت های دبیت، اسکریل ،Neteller و موارد دیگر دارد. بسته به نوع استفاده از آن، ممکن است هزینه های سپرده متفاوت باشد. هنگام معامله کارمزد Bitpanda برای خرید 1.49% و برای فروش 1.29% می باشد و آنها را به گزینه ای بسیار رقابتی تبدیل می کند.

چرا از Bitpanda استفاده می کنیم؟

  • روش پرداخت شما پشتیبانی می شود (کارت ، بانک ، Skrill ، Neteller و غیره)
  • شما می خواهید طیف گسترده ای از آلت کوین ها را خریداری کنید
  • کشور شما توسط Coinbase پشتیبانی نمی شود

صرافی bitpanda

کارگزاری Kraken

Kraken یکی دیگر از صرافی های محبوب مستقر در ایالات متحده است که از سال 2011 تاکنون وجود دارد. از نظر هزینه های معاملاتی، براساس حجم معاملات 30 روزه شما ، Kraken بسیار منصفانه و مقیاس پذیر است. اگر فروشنده هستید کارمزد آن از 0.16% تا 0% متغیر است و اگر خریدار هستید از 0.26% تا 0.1% است. یک ویژگی منحصر به فرد از Kraken این است که امکان تجارت حاشیه ای را با حداکثر 5 برابر قدرت فراهم می کند. در هنگام معاملات حاشیه ای در Kraken ، حساب های واجد شرایط می توانند تا 500000 دلار وام برای خرید یک ارز ارز دیجیتال بگیرند.

چرا از Kraken استفاده می کنیم؟

  • می توانید تجارت حاشیه ای داشته باشید
  • می توانید ارز دیجیتال را با جفت fiat و crypto معامله کنید
  • از هزینه های کم برخوردار هستید
  • می توانید طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال را خریداری کنید
  • اکثر کشورهای جهان پشتیبانی می شوند

صرافی kraken

این موارد فقط برخی از صرافی های آنلاین ارز دیجیتال بودند. صرافی های دیگری نیز وجود دارند که می توانید در صورت تمایل از آنها استفاده کنید. شما تاکنون از صرافی آنلاین بیت کوین استفاده کرده اید؟ در صورتی که از صرافی های آنلاین بیت کوین استفاده کردید تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا