تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی 1399

در مقاله معرفی انواع حساب پی پال، ما سه نوع حسابی که می توانید در سیستم پرداخت آنلاین پی پال ایجاد کنید را به شما معرفی کردیم. بر اساس آنچه که در این مقاله بیان کردیم، شما بسته به نیازی که دارید می توانید یکی از این انواع حساب را انتخاب کرده و آن را افتتاح نمایید. اما متاسفانه با توجه به تحریم بودن ایران از سوی این کمپانی، عزیزانی که در ایران زندگی می کنند، خودشان نمی توانند افتتاح حساب را انجام دهند. اما جای نگرانی وجود ندارد چرا که شما می توانید با استفاده از خدمات ارزی شرکت های واسط، مانند امید احمدیانی این حساب را ایجاد کرده و وریفای آن را برای استفاده از تمام قابلیت های آن انجام دهید. سوالی که بسیاری از شما عزیزان از ما کرده اید، این بوده است که چگونه می توان تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی را انجام دهید. با توجه به تکرار این سوال از سوی شما همراهان همیشگی، تصمیم گرفتیم که پاسخ این سوال را اختیار همه شما قرار دهیم.

چرا تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی نیاز است؟

برخلاف تصور بسیاری از افراد، امکان تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی وجود دارد. به عبارت دیگر اگر شما ابتدا حساب خود را به صورت پرسونال و یا شخصی ایجاد کرده اید، می توانید در آینده نوع این حساب را به پریمیر و یا بیزینسی تغییر دهید. همان طور که می دانید، استفاده از حساب پرسونال برای افرادی مناسب است که تنها قصد خرید اینترنتی از سایت های مختلف مانند، ایبی، آمازون و … را دارند یا می خواهند برای یکی از عزیزان خود پول انتقال دهند.

اما ممکن است بعد از مدتی با راه اندازی یک کسب و کار که البته در سطح بین المللی فروش دارد، نیاز به داشتن یک حساب بیزینسی پی پال داشته باشند. شما می توانید از این حساب به عنوان درگاه پرداخت اینترنتی در سایت خود استفاده کنید. یعنی با انجام این کار به افرادی که در خارج از ایران زندگی می کنند، این امکان را می دهید که از سایت شما خرید انجام دهند. از طرف دیگر با توجه به گستردگی کارهایی نظیر فریلنسری، احتمالا شما برای پیشبرد اهداف شرکت خود نیاز به استفاده از کسی در خارج از ایران پیدا می کنید. در صورتی که شما قصد همکاری با افراد را به صورت بین المللی داشته باشید، باز هم باید روشی برای پرداخت حقوق آنها در نظر بگیرید. در این حالت است که حساب بیزینسی پی پال باز هم می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

پس این که با گذشت شما نیازتان تغییر کند و بخواهید تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی را انجام دهید، مسئله محالی به نظر نمی رسد.

آموزش تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی

  • برای انجام این کار شما می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.
  • وارد حساب پرسونال پی پال خود شوید
  • در بالای صفحه، گزینه تنظیمات یا Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Update to a Business account یا ارتقا به حساب بیزینسی را انتخاب نمایید.
  • همان طور که می دانید برای ثبت اکانت بیزینسی، نیاز به داشتن اطلاعات معتبر کسب و کارتان است. در این مرحله باید آنها را وارد نمایید.
  • قوانینی که برای استفاده از حساب بیزینسی وجود دارد را مطالعه کرده و با آنها موافقت کنید.
  • روی گزینه Agree and Upgrade Account کلیک کنید!

به همین سادگی، تغییر کاربری حساب پی پال شما انجام شد است.

همراهان گرامی، در صورتی که در رابطه با تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی دچار مشکلی شدید و یا نمی توانید انجام دهید، این کار را به مشاوران امید احمدیانی بسپارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا