خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب

اشتراک گذاری پست

بیشتر مواقع، خرید از سایت های خارجی به صرفه تر از فروشگاه های موجود در شهر است. با یک مقایسه قیمت ساده، متوجه می شویم قیمت کالا روی سایت خارجی، با احتساب نرخ تبدیل ارز و هزینه ارسال کالا، کمتر از کالاهایی است که در فروشگاه‌ها موجود هستند. اما بیشتر ایرانیان از این واقعیت صرف نظر می‌کنند. چون تصور می‌کنند خرید اینترنتی از خارج از کشور با کارت های اعتباری ایرانی که دارند امکان پذیر نیست! ولی با فناوران امید خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب ممکن شده. بدون نیاز به کارت های اعتباری خارجی مثل ویزا کارت یا مستر کارت می توان از سایت های خارجی خرید کرد و در ایران تحویل گرفت.

در این مقاله، توضیح داده می شود که خرید از سایت های خارجی و تحویل در ایران چگونه انجام می شود. همچنین به بهترین سایت های خرید از خارج از کشور اشاره می شود. همراه فناوران امید باشید.

خرید اینترنتی از خارج از کشور

خرید اینترنتی از خارج از کشور و خرید از سایت های خارجی برای اکثر ایرانیان فرایندی دشوار و گاهی غیر ممکن است. چون هیچ یک از سایت های خارجی کارت شتاب قبول نمیکنند. به علاوه کمتر سایت خارجی کالای خریداری شده را به داخل ایران ارسال می کند. در این شرایط باید به وبسایت فناوران امید سر بزنید و خرید خود را به سادگی انجام دهید و با کارت بانکی ایرانی پرداخت کنید.

بهترین سایت های خرید از خارج از کشور

سایت های زیادی برای خرید از خارج از کشور وجود دارند. هر کدام ویژگی ها و محصولات منحصر به خود را دارند. برخی فروشگاه های اینترنتی با ارسال به ایران هستند، برخی سایت ها قیمت بالاتری دارند و برخی برای اعتماد مشتری خدمات پس از فروش ارائه می دهند.

در ادامه با در نظر گرفتن عوامل مختلف، بهترین سایت های خرید از خارج از کشور را برای ایرانیان معرفی می کنیم.

خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب

  • خرید از آمازون

سایت آمازون معتبرترین فروشگاه اینترنتی در دنیا است. این سایت آمریکایی با تنوع بالای محصولاتی که ارائه می دهد، مخاطبان زیادی در سراسر دنیا جذب کرده. با فناوران امید خرید از سایت آمازون و تحویل در ایران به راحتی امکان پذیر است. تنها لازم است لینک خرید را در پنل کاربری فناوران امید ثبت کنید. همچنین مشخصات اکانت خود در آمازون را وارد کنید، تا خرید مستقیماً از حساب شما در امازون انجام شود! به این ترتیب با انجام خرید های بیشتر، پیشنهادات ویژه و تخفیف های اعمال شده بر روی خرید های خود را، از دست نخواهید داد.

سایت آمازون ارسال به ایران ندارد. اما فناوران امید خدمات خرید از سایت آمازون و ارسال به ایران ارائه می دهد.

  • خرید از ebay

خرید از سایت ebay نیز همانند سایت امازون خریدی مطمئن و مناسب خواهد بود. ebay جز سایت های پرطرفدار برای خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب است. برای خرید مستقیم از ebay و تحویل در ایران هم می توانید از خدمات فناوران امید بهره ببرید.

  • خرید از بنگ گود

سایت بنگ گود جانشینی مناسبی برای سایت آمازون و سایت ebay است. چون این سایت نیز محصولات معتبر و متنوعی دارد. اما مزیت بنگ گود نسبت به آمازون و ایبی، ارسال مستقیم سایت به ایران است. با این حساب هزینه ارسال کالا به ایران مقرون به صرفه تر خواهد بود.

  • خرید از علی اکسپرس

سایت علی اکسپرس یک فروشگاه اینترنتی بزرگ از کشور چین است. بیشتر فروشندگان این سایت از کشور چین هستند این قضیه باعث شده قیمت محصولات بسیار ارزان تر از سایت های دیگر باشد. اما ریسک خرید کالای تقلبی یا کالای معیوب از این سایت زیاد است. سایت علی اکسپرس ارسال به ایران ندارد. در صورت تمایل به خرید از کالاهای متنوع و ارزان قیمت این سایت میتوانید از خدمات فناوران امید بهره ببرید.

برای خرید مطمئن از علی اکسپرس، چه راهکار هایی وجود دارد؟ در خرید از علی اکسپرس: 3 نکته برای خرید امن بخوانید.

  • خرید از علی بابا

سایت علی بابا برای خرید محصولات به قیمت عمده است. این فروشگاه اینترنتی از مجموعه ای است که سایت علی اکسپرس را نیز راه اندازی کرده. اگر کسب و کار کوچکی دارید و تمایل دارید از فروشندگان خارجی مواد اولیه خود را تهیه کنید، می توانید درخواست خود را در فناوران امید ثبت کنید. خرید از سایت علی بابا با ارسال به ایران همراه نیست.

خرید از فروشگاه اینترنتی etsy بیشتر شامل کالاهای دستساز است. علاقه مندان می توانند خرید خود را از طریق فناوران امید انجام دهند. اما متاسفانه خدمات ارسال از این سایت هنوز توسط فناوران امید عرضه نمی شود.

  • خرید از newegg

سایت newegg فروشگاه اینترنتی خرید کالاهای الکترونیک است. انواع لوازم جانبی را در این سایت با قیمت مناسب می توانید پیدا کنید. خرید از سایت newegg با کارت شتاب با فناوران امید امکان پذیر است.

  • خرید از DHgate

سایت DHgate سایت فروش عمده به خرده فروشان است. این سایت نیز از کشور چین می باشد.

سایت Asos برای خرید لباس، سایت معتبری است. این سایت که از لندن شروع به کار کرد، فروشگاهی برای خرید لباس است که در سراسر جهان محبوبیت دارد. جدیدترین لباس ها را با خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب داشته باشید. خوشبختانه این سایت نیز ارسال به ایران دارد.

با فناوران امید میتوانید از تمام سایت های نامبرده خرید اینترنتی با کارت شتاب انجام دهید.

حذف شرط: خرید اینترنتی از خارج از کشور خرید اینترنتی از خارج از کشور

خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب

در حالی که هیچ کدام از سایت های خارجی درگاه پرداخت کارت شتاب ندارند، خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب به صورت مستقیم امکان پذیر نیست. اما فناوران امید به صورت یک واسط این فرایند را ممکن می سازد. برای خرید از سایت های خارجی تنها لازم درخواست خود را در فناوران امید ثبت کنید و مبلغ محاسبه شده توسط سایت را با کارت شتاب خود پرداخت کنید. فناوران امید خرید شما را ثبت می کند و در صورت امکان به ایران ارسال می کند.

خرید از سایت های خارجی و تحویل در ایران

با خرید از سایت های نام برده نه تنها پرداخت بلکه ارسال کالا به درب منزل شما به عهده فناوران امید خواهد بود. اما چنان چه کالای مورد نطر در سایت دیگری عرضه می شود، همچنان می توانید پرداخت خود را از فناوران امید بخواهید. اگر چه مسئولیت ارسال کالای خریداری شده از سایت های خارج از این لیست، به ایران به عهده مشتری خواهد بود. تجربیات خود را از خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب با ما به اشتراک گذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا