خرید از Ebay

اشتراک گذاری پست

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تعداد فروشگاه های آنلاین، امروزه تمایل افراد به خرید اینترنتی افزایش یافته. یکی از معروف ترین و معتبرترین گزینه ها برای خرید از سایت های خارجی قطعاً وب سایت ایبی خواهد بود. این سایت یک پلتفرم برای عرضه و فروش محصولات مختلف، از انواع محصولات دیجیتال تا کالا های فیزیکی است. در Ebay محصولات مختلف با قیمت های متنوع عرضه می شوند. در صورتی که تمایل به خرید از Ebay دارید، در این مقاله همراه ما باشید.

خرید از ایبی در تخفیف بلک فرایدی

تا حراج بزرگ بلک فرایدی ( جمعه سیاه ) زمانی زیادی باقی نمانده است. هر ساله در تاریخ 29 نوامبر، فروشگاه های مختلف در سراسر جهان، حراجی های عمده با درصد های خیلی زیاد برگزار می کنند. سایت ها و فروشگاه های اینترنتی نیز از این قضیه مستثنی نیستند. برای خرید از سایت های خارجی نیاز به یکی از انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مسترکارت دارید. در صورتی که دسترسی به این کارت ها یا یکی از انواع کیف پول الکترونیکی معتبر مثل پی پال ندارید، می توانید از خدمات پرداخت در سایت خارجی فناوران امید بهره ببرید.

ثبت درخواست

خرید از ebay

خرید کالا از ایبی

همان طور که اشاره شد، از سایت ایبی می توان کالاهای فیزیکی مختلفی نیز خریداری کرد. مشکلی که در خرید از ایبی در ایران وجود دارد، ارسال کالا به ایران می باشد. به دلیل تحریم های مالی علیه ایران، کالای خریداری شده به مقصد ایران ارسال نخواهد شد. اما برای این مشکل راه حل بسیار ساده ای وجود دارد. خدمات خرید از ebay فناوران امید شامل پرداخت و ارسال کالا درب منزل کاربران می باشد.

طریقه خرید از ایبی

برای خرید از ebay با استفاده از خدمات فناوران امید ابتدا باید در این حساب کاربری ایجاد کرده یا به حساب کاربری خود وارد شوید. سپس از پیشخوان سمت راست پرداخت در سایت های خارجی را انتخاب کرده و به بخش درخواست بروید. در بخش خرید های عمومی در خواست خود را ثبت نمایید. در این قسمت باید شناسه کاربری و پسورد حساب کاربری خود در سایت ایبی را ثبت نمایید تا کارشناسان فناوران امید امکان مراجعه به حساب شما و ثبت درخواست را داشته باشند.

لازم به ذکر است که درخواست کاربران زمانی مورد بررسی قرار می گیرد که پرداخت خود را تکمیل کرده باشند. در صورتی که درخواست خرید قابل اجرا نباشد، وجه مشتری طی یک الی سه روز کاری به وی برگشت داده خواهد شد.

سایر حراج های ایبی

بلک فرایدی برای گیمر های PS4 زود تر از بقیه در ایبی شروع شده است. یکی از فروشندگان در سایت ایبی اشتراک یک ساله PS پلاس را با 33 درصد تخفیف برای فروش عرضه کرده است. رضایت مشتریان از خرید این محصول، 99 درصد می باشد. پس می توان اطمینان داشت که این خرید از ebay با شکست مواجه نخواهد شد و یا فروشنده قصد کلاهبرداری ندارد.

خرید از ایبی در ایران

خرید از سایت های خارجی در حراج بلک فرایدی

با نزدیک شدن بلک فرایدی همه ی سایت ها شروع به ارائه پیشنهادات ویژه و تخفیفات می کنند. در حال حاضر سایت آمازون روی بخشی از محصولات خود حراج زده است. علاوه بر آمازون و ایبی سایر سایت ها نیز برای فروش محصولات خود از این فرصت استفاده می کنند. سایت های زیادی نیز اشتراک های خود را با تخفیف به فروش می رسانند. بلک فرایدی فرصت مناسبی برای خرید از سایت های خارجی است. تجربیات خود را دررابطه با خرید از ebay با ما به اشتراک گذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا