خرید مستر کارت در ایران

اشتراک گذاری پست

اگر با سایت های خارجی یا پرداخت های ارزی سر و کار داشته باشید حتماً اسم مستر کارت یا به طور کلی کردیت کارت به گوش شما خورده است. مسترکارت در واقع نوعی سیستم بانکی خارجی است. مشابه آن در داحل ایران شبکه شتاب است. این سیستم در سراسر جهان قابل دسترسی و استفاده است. اگرچه سیستم های بانکی خارجی به دلیل تحریم های بانکی، در ایران قابل دسترسی نیستند. اما ایراینانی هستند که نیازمند پرداخت ارزی هستند یا با کشور های دیگر ارتباط مالی دارند. این افراد برای انتقال ارز به شبکه های بانکی مثل مسترکارت یا ویزا کارت نیاز دارند. پس خرید مستر کارت چگونه در ایران امکان پذیر است؟

کردیت کارت در ایران

همان طور که توضیح داده شد افراد زیادی به دلیل ارتباط مالی که با کشور های دیگر دارند، نیاز به دسترسی به شبکه های بانکی خارجی دارند. به همین منظور برخی شرکت های واسط مثل فناوران امید خدمات ارائه کارت های اعتباری خارجی را ارائه می دهند. در این مقاله همراه ما باشید تا شرایط خرید مستر کارت در ایران را بررسی کنیم.

مسترکارت

کردیت کارت چیست؟

کردیت کارت نوعی کارت اعتباری است که در خارج از کشور به کار برده می شود. تفاوت این کارت ها با کارت های اعتباری که ما در ایران به کار می بریم برای برخی افراد سوال است. در کردیت کارت ها بانک صادر کننده بر اساس اعتبار مالی فرد، برای وی مبلغی را ماهانه به عنوان کردیت در نظر می گیرد. این کردیت مازاد بر موجودی حساب وی بوده و با پایان رسیدن ماه دارنده کارت مبلغی که برداشت کرده را باید به بانک پرداخت کند.

این در حالی است که کارت های بانکی که ما در ایران استفاده می کنیم از نوع دبیت کارت هستند. دبیت کارت ها موجودی یک حساب بانکی را برداشت می کنند. یعنی فرد یک حساب بانکی افتتاح می کند. سپس موجودی آن حساب را با استفاده از کارت خود برداشت می کند. این نوع کار را دبیت کارت می گویند. همه ی کارت هایی که بانک های ایرانی صادر می کنند از این نوع هستند.

خرید مستر کارت از بانک پارسیان

همان طور که توضیح داده شد، مستر کارت نام یک شبکه بانکی خارجی است. بانک پارسیان ارتباطی با مسترکارت ندارد و امکان صدور این کارت ها را ندارد. مستر کارت بانک پارسیان عبارتی اشتباه است. بانک های ایرانی از نظر بین المللی تحریم هستند. پس امکان همکاری این شبکه با بانک های ایرانی نیز وجود ندارد.

مستر کارت

نحوه خرید مستر کارت در ایران

با استفاده خدمات ارزی فناوران امید خرید مسترکارت در ایران امکان پذیر شده است. ویژگی مستر کارت هایی که فناوران امید صادر می کند به صورت زیر می باشد.

  • این کارت ها متصل به حساب بانکی و از نوع دبیت کارت هستند.
  • نام دارنده کارت روی آن حک می شود.
  • اعتبار کارت ها دو ساله می باشد.
  • کارت ها امکان دریافت حواله سویفت و برداشت از طریق پوز، ای تی ام و برداست اینترنتی دارند.
  • کارت ها 3 مدل استاندارد، گلد و پلاتینیوم هستند. هر کدام از این انواع ویژگی ها و قابلیت های مختلف دارند.
  • ارزان ترین کارت استاندارد می باشد که قیمت آن 245 دلار (یا یورو) است. گران ترین پلاتینیوم می باشد که هزینه دریافت آن 445 دلار (یا یورو) می باشد.

برای خرید مستر کارت از فناوران امید نیاز به یک سفر یک روزه به کشور آدربایجان می باشد. برای سفر به آدزبایجان می توانید از پکیج 150 دلاری مجموعه استفاده کنید. آیا شما تجربه استفاده از کارت های فیزیکی مسترکارت را دارید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک گذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا