خرید مستر کارت قابل شارژ

اشتراک گذاری پست

مستر کارت یک شبکه بانکی بین المللی است. این شبکه بانکی در سراسر جهان پذیرندگی دارد. شبکه مسترکارت انواع مختلفی از کارت های فیزیکی و کارت های مجازی را ارائه می کند. این کارت ها از نوع کردیت کارت یا دبیت کارت و در سطح و قابلیت های متفاوتی عرضه می شوند. یکی از مهم ترین تفاوت های کارت فیزیکی و کارت مجازی در این است که مستر کارت فیزیکی قابل شارژ می باشد. کارت های فیزیکی برای مسافرت و خریدهای حضوری مناسب هستند. در حالی که کارت های مجازی بیشتر برای خرید از سایت های خارجی و پرداخت آنلاین استفاده می شوند. برای آشنایی بیشتر با شیوه خرید مستر کارت قابل شارژ و قابلیت های آن ها در این مقاله همراه ما باشید.

مستر کارت چیست

بانک و شبکه بانکی دو مفهوم متفاوت هستند. بانک های کشور های خارجی از طریق شبکه بانکی جهانی به یک دیگر متصل هستند. به این معنا که افرادی که از بانک های عضو شبکه جهانی کارت اعتباری داشته باشند، در کشور های دیگر نیز می توانند از آن استفاده کنند. به این شرط که کشوری که کارت استفاده می شود نیز عضو شبکه بانکی جهانی باشد.

بانک های ایران به دلیل تحریم ها، عضو شبکه بانکی جهانی نیستند. به عبارت دیگر نه کارت های بانکی ایران در کشور های دیگر قابل استفاده هستند و نه کارت های اعتباری خارجی داخل ایران کاربرد دارند. به همین دلیل ایرانیانی که قصد سفر به خارج از کشور، پرداخت در سایت های خارجی مثل امازون ، ایبی یا خرید از علی اکسپرس یا ارسال حواله ارزی دارند، با مشکلات عدیده ای مواجه هستند. خرید مستر کارت قابل شارژ که متعلق به فرد باشد و به صورت مادام العمر قابل شارژ باشد، می تواند این مشکلات را حل کند.

مستر کارت فیزیکی قابل شارژ

خرید مستر کارت قابل شارژ

از آن جایی که بانک های ایرانی در تحریم جهانی هستند، دریافت مستر کارت فیزیکی قابل شارژ از بانک در ایران امکان پذیر نیست. به عبارت دیگر باید برای دریافت کارت اعتباری فیزیکی به یکی از کشور های عضو شبکه بانکی جهانی سفر کنید. این فرایند دشواری های دیگری داشته و حتی ممکن است درخواست متقاضی رد شود. برای اجتناب از این موانع، می توانید از خدمات فناوران امید برای خرید مستر کارت قابل شارژ استفاده کنید.

برای دریافت کارت اعتباری خود، تنها لازم است است در سایت فناوران امید یک حساب کاربری ایجاد کرده و درخواست خود را ثبت نمایید. این فرایند یک روز زمان می برد و برای دریافت کارت، نیاز به مراجعه حضوری متقاضی به بانک صادر کننده در کشور های همسایه می باشد. برای ثبت درخواست از طریق دکمه زیر می توانید اقدام کنید.

خرید مستر کارت فیزیکی قابل شارژ

انواع مستر کارت فیزیکی قابل شارژ

مسترکارت فیزیکی می تواند در یکی از انواع زیر صادر شود:

  • کردیت کارت
  • دبیت کارت

تفاوت کردیت کارت با دبیت کارت چیست؟

کردیت کارت به کارت هایی گفته می شود که بدون توجه به موجودی حساب، دارنده کارت تا سقف معینی می تواند مازاد بر موجودی از کارت استفاده کرده و در آینده مبلغ اضافه ای که از کارت برداشت کرده را به بانک پردازد. این کارت ها هر ماه توسط بانک شارژ می شوند و بسته به اعتبار فرد، سقف موجودی آن تعیین می گردد. اما دبیت کارت ها متصل به حساب بانکی هستند. و فرد دارنده کارت تا سقف موجودی حساب می تواند برداشت کند. مستر کارت و ویزا کارت هر دو صادر کننده انواع کارت های بانکی هستند.

خرید مستر کارت قابل شارژ

کارت های فیزیکی که شرکت فناوران امید تهیه می کند، همگی از نوع دبیت کارت هستند. این کارت ها با واریز پول به حساب بانکی که برای شما افتتاح می شود قابل شارژ هستند. مستر کارت فیزیکی قابل شارژ شما، پس از 2 سال منقضی می گردد اما حساب مادام العمر می باشد. برای تمدید کارت فیزیکی نیازی به مراجعه حضوری مجدد به بانک صادر کننده نمی باشد. این فرایند با ثبت درخواست شما در سایت فناوران امید انجام می پذیرد.

مستر کارت مجازی قابل شارژ

کارت مجازی به کارتی گفته می شود که فاقد ماهیت فیزیکی بوده و فقط کاربرد آنلاین دارد. مستر کارت مجازی قابل شارژ امکان استفاده در دستگاه پوز یا ATM ندارند. این کارت ها صرفاً شامل اطلاعات یک کارت بانکی هستند. مستر کارت مجازی که در ایران صادر می شود، قابل شارژ نمی باشد. این کارت های مجازی از نوع  گیفت کارت هستند که امکان شارژ مجدد آن ها وجود ندارد.

مستر کارت فیزیکی قابل شارژ برای افراد امنیت پولی ایجاد می کنند. چرا که هنگام سفر دیگر نیازی به حمل وجه نقد نمی باشد. به علاوه به دارنده کارت امکان پرداخت آنلاین در سراسر دنیا می دهند. حساب بانکی متصل به این کارت ها به نام متقاضی کارت صادر خواهد شد. تجربه شما از خرید مستر کارت قابل شارژ چیست؟

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا