خرید مستر کارت مجازی قابل شارژ

اشتراک گذاری پست

نیاز به مستر کارت مجازی یا ویزا کارت مجازی هنگام خرید از سایت های خارجی بیشتر از مواقع دیگر احساس می شود. زمانی که شما قصد خرید اینترنتی از سایت خارجی دارید، یا قصد خرید اشتراک مثل خرید اکانت الکسا یا اکانت اسپاتیفای دارید می توانید با ثبت اطلاعات یک کارت اعتباری خارجی پرداخت خود را انجام دهید. تهیه مستر کارت فیزیکی دردسر ساز است. در حالی که خرید مستر کارت مجازی به راحتی قابل انجام است. در این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه و مفهوم خرید مستر کارت مجازی قابل شارژ آَشنا شویم.

خرید مستر کارت مجازی قابل شارژ

مستر کارت مجازی قابل شارژ عبارتی اشتباه است! مسترکارت ها یا قابل شارژ هستند یا مجازی. به عبارت دیگر مستر کارت مجازی قابل شارژ نبوده و مسترکارت قابل شارژ مجازی نمی باشد. کارت های اعتباری که قابلیت شارژ مجدد یا دریافت وجه واریزی داشته باشند به صورت فیزیکی و متصل به حساب هستند.

با توجه به این که خرید مستر کارت مجازی قابل شارژ امکان پذیر نیست، برای انجام پرداخت ارزی مثل خرید از امازون یا خرید از علی اکسپرس چه راه حلی وجود دارد؟ پاسخ بسیار ساده است. یکی از دو حالت را انتخاب کنید. یا مستر کارت فیزیکی قابل شارژ بخرید یا می توانید به خرید مسترکارت مجازی اکتفا کنید.

مسترکارت قابل شارژ

مسترکارت قابل شارژ

مسترکارت های فزیکی قابلیت شارژ شدن دارند. شارژ مستر کارت به معنی ارسال حواله ارزی به این کارت می باشد. برای اینکه یک کارت قابلیت دریافت حواله داشته باشد، باید متصل به حساب باشد. کارت های متصل به حساب یا کردیت کارت یا دبیت کارت هستند. مستر کارت های فیزیکی بسته به قابلیت ها و سقف برداشت و واریزی که دارند در انواع و قیمت های ارائه می شوند. انواع مستر کارت قابل شارژ ( مستر کارت فیزیکی ) به صورت زیر هستند:

نام کارتقیمت مستر کارتسقف برداشت
مسترکارت استاندارد245 دلار2.500
مسترکارت گلد345 دلار5.000
مسترکارت پلاتینیوم445 دلارندارد

برای خرید مسترکارت قابل شارژ می توانید از خدمات فناوران امید بهره ببرید. به این منظور ابتدا باید در سایت حساب کاربری داشته باشید. سپس درخواست خود را ثبت نمایید. برای دریافت مسترکارت قابل شارژ خود نیاز به یک سفر یک روزه به خارج از کشور دارید. از طریق دکمه ی زیر هم اکنون در خواست خود را ثبت نمایید.

خرید مسترکارت قابل شارژ

مستر کارت مجازی

مستر کارت مجازی در واقع همان مستر کارت هدیه است. گیفت کارت ها به صورت فیزیکی و مجازی وجود دارند. اما کمتر کسی مستر کارت هدیه فیزیکی را ترجیح می دهد. برای تهیه گیفت کارت ویزا یا مستر برخلاف مسترکارت قابل شارژ نیازی به مراجعه حضوری به بانک صادر کننده کارت نمی باشد. مستر کارت مجازی 7 ماه انقضا داشته و پس آن قابل استفاده نمی باشد.

از کارت های مجازی برای خرید از سایت های خارجی مثل خرید از ایبی یا آمازون یا خرید از علی بابا و خرید از تم فارست می توان استفاده کرد.همچنین اغلب سایت هایی که به کاربران اشتراک می دهند، برای ایجاد دسترسی به بخشی از خدمات خود، از کاربران حق اشتراک دریافت می کنند. خرید اکانت سایت های خارجی نیز با استفاده از مستر کارت مجازی امکان پذیر است.

خرید مستر کارت مجازی 5 دلاری

اغلب سایت هایی که برای ارائه خدمات حق اشتراک دریافت می کنند، برای کاربران یک دوره آزمایشی رایگان در نظر می گیرند. در این دوره آزمایشی که اصطلاحاً به آن Trial گفته می شود کاربر دسترسی به تمامی خدمات پولی سایت خواهد داشت. اما با به پایان رسیدن دوره ی آزمایشی، این دسترسی نیز قطع خواهد شد. آن برای استفاده از این خدمات، باید اشتراک سایت را خریداری نمایید.

مستر کارت مجازی

خرید اشتراک از سایت ها با توجه به اختلاف نرخ ریال و دلار هزینه ی بالایی دارد. راه حل دیگری به جای خرید اشتراک وجود دارد. برای استفاده از Trial ، سایت از شما می خواهد که اطلاعات یک کارت اعتباری را در سایت وارد کنید. پس از به پایان رسیدن Trial سایت از شما می پرسد که آیا تمایل به خرید اشتراک دارید؟ در صورتی که پاسخ شما خیر باشد، اکانت شما بدون اینکه مبلغی از کارت برداشت شود، بسته خواهد شد.

کاربران می توانند با ایمیل های مختلف مجدداً از Trial ها استفاده کنند. برای این کار تنها نیاز به اطلاعات یک کارت اعتباری خارجی با حداقل موجودی می باشد. به این منظور می توانید با خرید مستر کارت مجازی 5 دلاری هر بار با ایمیل جدید در هر سایتی از اکانت آزمایشی استفاده کنید.

با توجه به توضیحات داده شده، خرید مستر کارت مجازی قابل شارژ امکان پذیر نبوده و در واقع باید بین مستر کارت مجازی و مسترکارت قابل شارژ یکی را انتخاب کرد. تجربه شما از خرید کارت های اعتباری خارجی چیست؟ نظرات و دیدگاه های خود را با ما به اشتراک گذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا