دریافت حواله وسترن یونیون

اشتراک گذاری پست

دریافت حواله وسترن یونیون یکی از قابل اعتماد ترین راه های انتقال ارز است. وسترن یونیون ( Western Union ) یک شبکه بین المللی دریافت و ارسال حواله است. این شرکت آمریکایی از سال 1851 شروع به کار کرده و همواره بر اعتبار آن افزوده شده. این شبکه در سراسر جهان شعبه دارد. این بدان معناست که از هرجای دنیا میتوان انتقال وجه به خارج از کشور با وسترن یونیون داشت. این شبکه شیوه های مختلفی برای ارسال و دریافت حواله وسترن یونیون ارائه کرده است. آیا وسترن یونیون روش خوبی برای ارسال و دریافت حواله ارزی است؟ راه ارسال حواله وسترن یونیون از ایران چیست؟ در این مقاله همراه ما باشید.

دریافت حواله وسترن یونیون

وسترن یونیون را می توان سریع ترین روش انتقال ارز به خارج از کشور دانست. برای دریافت حواله وسترن تنها لازم است به نمایندگی وسترن یونیون مراجعه کرده و با ارائه یک کد و کارت شناسایی حواله را دریافت نمایید. اما نمایندگی western union در ایران وجود ندارد. برای دریافت حواله western union در ایران لازم است از شرکت های واسط کمک بگیرید. فناوران امید خدمات دریافت و ارسال حواله وسترن یونیون را ارائه می کند. در صورتی که به دنبال دریافت حواله ارزی از طریق وسترن یونیون هستید، می توانید درخواست خود را از لینک زیر ثبت کنید.

ارسال و دریافت حواله وسترن یونیون

حواله وسترن

البته ارسال حواله با وسترن یونیون برای مبالغ پایین به صرفه نیست. کارمزد حواله وسترن بسیار بالاست. به همین دلیل توصیه می شود در صورتی که مبلغ حواله کم است، و محدودیت زمانی برای انتقال این پول وجود ندارد، از راه های جایگزین وسترن یونیون استفاده کنید. روش هایی مانند انتقال پول با پی پال ، ارسال مانی گرام یا ارسال حواله سویفت کارمزد نسبتاً کمتری دارند. اما دریافت حواله با این روش ها زمان بیشتری می برد.

مطالب مرتبط:

دریافت حواله وسترن یونیون

هزینه حواله وسترن یونیون

حواله وسترن یونیون مناسب ترین روش برای ارسال حواله با مبالغ بالا و در زمان کم می باشد. این شبکه هزاران شعبه در سراسر جهان به جز کشورهای در تحریم مثل ایران دارد. هزینه حواله وسترن یونیون بسته به کشور مقصد و مبلغ حواله متفاوت خواهد بود. علاوه بر این، در صورتی که لازم باشد، کارمزد تبدیل ارز هم به آن افزوده می شود. هزینه حواله وسترن یونیون از فرستنده دریافت می شود. در ادامه لیست کارمزد وسترن یونیون را ارائه می کنیم.

  • کارمزد ارسال حواله وسترن یونیون تا مبلغ 500 دلار معادل با 30 دلار است.
  • کارمزد حواله وسترن بین 500 تا 1000 دلاری، معادل با 45 دلار است.
  • کارمزد حواله وسترن بین 1000 تا 1500 دلاری، معادل با 55 دلار است.
  • کارمزد حواله وسترن بین 1500 تا 2000 دلاری، معادل با 65 دلار است.

لازم به ذکر است که محدوده ارسال حواله وسترن یونیون بین 300 تا 2500 دلار می باشد. ارسال و دریافت حواله وسترن یونیون، یکی از مطمئن ترین روش ها برای انتقال ارز است. چون این سیستم خطرات کار با پی پال را ندارد. همچنین دردسرهای کمتری نسبت به ارسال حواله سویفت دارد. اما با توجه به مبالغ ارائه شده در بالا، کارمزد زیادی دریافت می کند.

با توجه به اینکه کارمزد وسترن یونیون بالاست، بهتر است از ارسال و دریافت حواله وسترن یونیون در مواقعی که محدودیت زمانی دارید، استفاده کنید. در واقع با استفاده از راه های جایگزین وسترن یونیون، هزینه حواله وسترن یونیون را متحمل نشوید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا