دزدی با وبمانی و پرفکت مانی

اشتراک گذاری پست

وب مانی و پرفکت مانی هر دو از انواع کیف پول الکترونیکی هستند. برخلاف تحریم های مالی علیه ایران، استفاده از این سرویس ها در ایران تحریم نیست. به همین دلیل شارژ حساب وبمانی یا شارژ حساب پرفکت مانی ساده تر از سایر کیف پول ها مثل پی پال انجام می شود. این شرایط باعث شده این دو سرویس در ایران بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند. در این شرایط برخی افراد سود جو هستند، که از این سرویس ها سو استفاده می کنند. در ادامه روش دزدی با وبمانی و پرفکت مانی را به تفصیل شرح خواهیم داد.

معرفی وب مانی و پرفکت مانی

پیش از آن که در رابطه با روش کلاهبرداری افراد با استفاده از این سرویس ها توضیح دهیم بهتر است با هر یک از آن ها به صورت مختصر آشنا شویم.

وبمانی چیست؟

وبمانی یک کیف پول الکترونیکی است که در کشور روسیه راه اندازی شده است. این کیف پول به صورت آنلاین تسهیلات پرداخت ارزی و انتقال و نگهداری وجه ارائه می دهد. با توجه به روابط مالی بین ایران و روسیه، این کیف پول در ایران تحریم نیست. کاربران از این کیف پول برای خرید از سایت های خارجی ، انتقال حواله ارزی و حتی خرید و فروش بیت کوین استفاده می کنند.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی نیز مانند وب مانی، یک کیف پول الکترونیکی است. این سرویس نیز استفاده از خدمات خود را در ایران تحریم نکرده است. کاربرد های هر دو سرویس مشابه هستند. تنها تفاوتی که پرفکت مانی و وبمانی دارند، نحوه شارژ آن هاست. برای شارژ هر دو کیف پول نیاز به حساب ارزی دارید.

اما خرید شارژ پرفکت مانی به روش دیگری نیز قابل انجام است. در این روش از کدی که به آن اصطلاحاً ووچر پرفکت مانی نامیده می شود، اسفتاده می نمایند. فرد معادل مقدار شارژ مورد نظر خود ووچر تهیه می کند. سپس گیرنده با ثبت این کد در حساب خود موجودی آن را دریافت می نماید.

کلاهبرداری با استفاده از حساب بانکی اجاره ای

تا به حال شده کسی از شما بخواهد که پس این که پولی به حساب شما واریز کرد برای او پرداختی را با حساب خود انجام دهید؟ یا از شما بخواهد که به مدت کوتاهی مثلاً یک ماه، حساب بانکی خود را در اختیار وی قرار دهید. اگر در این شرایط قرار گرفته بودید، با یک کلاهبردار مواجه شده بوده اید.

حساب اجاره ای اصطلاحی است که برای این حساب ها به کار می رود. افراد سودجو سعی می کنند با این حساب ها پول های دزدی را پول شویی کنند. اما در این فرایند صاحب حساب را قربانی می کنند. چرا که تنها فرد قابل دسترسی صاحب حساب است. اما ارتباط حساب های اجاره ای با وب مانی و پرفکت مانی چیست؟

وب مانی

حساب های اجاره ای و وب مانی و پرفکت مانی

یکی از بهترین راه های پنهان کردن پول های دزدی، تبدیل آن به ارز است. به این ترتیب کلاهبرداران از افراد می خواهند که با وجهی که به آن ها پرداخت می کنند، از سایت هایی مثل فناوران امید شارژ وبمانی یا perftect money و یا ووچر پرفکت مانی خریداری کنند. با توجه به قوانین و مقررات سایت، افرادی که قصد استفاده از هرگونه از خدمات فناوران امید را دارند، باید در حساب کاربری خود تایید هویت شوند. پس فرد تمام اطلاعات شناسایی خود را در اختیار ما قرار می دهد و با پول دزدیده شده که از فرد کلاهبردار دریافت کرده خرید می کند.

در این بین فناوران امید در صورت درخواست پلیس موظف به تحویل مشخصات فرد واسط خواهد بود. اگرچه وی کلاهبردار واقعی نبوده و صرفاً وسیله ای برای پول شویی بوده است. در صورتی که با شرایط مشابه مواجه شدید، بهترین کار اطلاع به پلیس خواهد بود. به این ترتیب مانع از دزدی با وب مانی و پرفکت مانی خواهید شد که منجر به قربانی شدن افراد دیگر خواهد بود.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا