دنیای فریلنسر ها به کدام سو میرود؟

اشتراک گذاری پست

دنیای کاری فریلسر ها به سرعت در حال تغییر است. از تحلیل رفتاری آنان نیز میتواند پیش بینی هایی را در زمینه سمت و سوی این تغییرات، انجام داد. نسل بعدی نیرو های کار، از جمله فریلنسر ها به کدام سو میرود؟ چرا روز به روز بر تعداد فعالان این حوزه اضافه میشود؟ به گزارش Forbes در طی سه سال اخیر 8.1% بر تعداد فریلنسر های آمریکا اضافه شده است. در ادامه این تحلیل آمده است که تا چند سال آینده افرادی که به این فعالیت مشغول خواهند شد به عددی بالغ بر 57 میلون نفر میرسند و تخمین ها نشان میدهد که دنیای فریلنسر ها 50% شغل ها را تا سال 2027، تصاحب میکنند. با فناوران امید همراه باشید.

دنیای فریلنسر ها را چه افرادی شکل میدهند ؟

دنیای پویا و جوان فریلنسر ها یکی از دلایل عمده و رشد روزافزون آن است. حال به نظر شما یک دکتر و یا یک خلبان میتوانند فریلنسر باشند و از راه دور و در زمان خود کار های محوله را انجام دهند؟ شاید در زمان حال جواب این سوال از نظر ما یک جواب منفی قاطع باشد ولی از نظر تحلیلگران حوزه کار و مشاغل، دنیای آینده، دنیای فریلنسر هاست و تمام این موارد به حقیقت خواهند پیوست.
قوانینی برای بهبود ساز و کار فریلنسر ها وضع خواهد شد و جای خود را میان مردم باز خواهد کرد و در میان جوامع پر جمعیت محبوب شناخته میشود و بعد از گذشت چند سال به اولویت روش انجام کار بدل میشود.
حال میتوانید تصور کنید که دنیای حرفه های آینده، متشکل از نیروی های جوان است که در زمینه ها و یا زمینه های خاصی تبهر دارند و شرکت ها نیز با استفاده از توان آنها میتوانند بیش از پیش به موفقیت های بزرگ دست یابند. پیرو مورد قبلی بعضی از فعالان حوزه بشری اذعان دارند که فریلنسری میتواند تعادلی که هزاران سال است بشر به دنبال آن بین شرایط کاری زن و مرد است را به وجود بیاورد.
دنیای آینده فریلنسر

چرا دنیای حرفه ای باعث پیشرفت فریلنسر ها میشود؟

امروزه حرفه ها و کار های زیادی در تلاش برای پیدا کردن نیرو هایی با هزینه های کمتر و کارآمدی بالاتر هستند. در موقعیت فراگیری ویروس کرونا، گزارش هایی از The NewYork Times حاکی از آن است که نیرو های کاری ترجیه داده اند بهد از دوران قرنطینه نیز، در خانه، به فعالیت خود ادامه دهند و بیان کرده اند که کارآمدی بالایی در این دوره داشته اند.

جف اندرسون،61 سال دارد و میگوید: در این مدت بدون مشکلات محیط کاری، شلوغی مسیر و به دور از صدای مزاحم دستگاه کپی، به نحو احسنت به کار هایم رسیدگی کردم و دیگر تمایلی برای بازگشت به آن دفتر ندارم.

همچنین، اعتبار و معیار سنجش نیروهای کار فریلنسر خوب، کار های گذشته آنها و همچنین امتیازی است که شرکت ها به آنها در پایان همکاری میدهند، همین امر باعث میشود که فریلنسر ها همواره کار های خود را بدون هیچ کم و کاستی انجام دهند و این تصور غلط را که حتما باید نیروی محرک فیزیکی بالای سرشان باشد تا کار کنند را نیز، نقض میکنند.
همین امر باعث میشود فریلنسر ها خود را هر روز با آموزش ها و مطالب جدید، به روز کنند و بر خلاف نظر عموم، فقط برای شرکت های کوچک فعالیت نمیکنند و شرکت های بزرگی همچون، گوگل، فیس بوک، توییتر و همچنین اینستاگرام از نیرو های فریلنسر و آزادکار استفاده میکنند.
دنیای-فریلنسر-ها-به-کدام-سو-میرود؟

کلام آخر

طبق نظر یکی از متخصصین حوزه کسب وکار، شجاعت زیادی را میطلبد که یک فرد به صورت تمام وقت، پا به دنیای فریلنسری بگذارد و صرفا ابن کار را به عنوان شغل اصلی خود برگزیند. شما باید به عنوان یک نیروی فریلنسر، قرارداد ها را ببندبد، با مشتری ها سر و کله بزنید و از همه مهمتر، کار خود را در زمان مشخص به بهترین شکل، تحویل دهید. نکته دیگر این است که تفاوت دورکاری و فریلنسری نیز میتواند این مورد باشد که فرد دورکار اغلب به استخدام یک محموعه است و حضور فیزیکی ندارد و وظایف خود را انجام میدهد ولی فریلنسر به صورت پروژه ای با افراد و شرکت هایی همکاری میکند. نباید این دو مورد را با هم اشتباه گرفت.

 

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا