رتبه ایران در استخراج بیت کوین چند است ؟

این روز ها بسیار بحث سرمایه گذاری در بازار های مختلف داغ است و این نیز به دلایل بسیار زیادی است که افراد اصرار دارند که پول نقدی به عنوان پس انداز نگه داری نشود و در بازار ها و زمینه های مختلف از آن برای سرمایه گذاری استفاده شود. بهترین سرمایه گذاری در شرایط فعلی چه چیزی میتواند باشد ؟ شاید یکی از بهترین زمینه ها ارز های دیجیتالی باشد ولی قبل از سرمایه گذاری در این حوزه نیز مانند تمام زمینه های دیگر باید علم و شناخت کافی از رفتار های این بازار ها داشته باشید. شما باید تصمیم بگیرید که میخواهید ماینر تهیه کنید و یا خود بیت کوین را بخرید. بنظر شما رتبه ایران در ماینینگ و استخراج این ارز دیجیتال چند است ؟ با فناوران امید همراه باشید تا به محبوبیت استخراج بیت کوین در ایران پی ببرید.

استخراج بیت کوین، هر روز بیشتر از دیروز

بیت کوین ها از کجا به دست می آیند؟ ماینینگ و استخراج بیت کوین به چه معناست ؟ چرا پس از نصف شدن پاداش ماینینگ در بیت کوین، قیمت آن بالاتر میرود و هنوز هم درخواست برای دستگاه های ماینینگ هست ؟ اگر بخواهیم بخواهیم ساده توضیح دهیم، بیت کوین یک ارز و شبکه غیرمتمرکز است. یکی از مشخصه های این ارز دیجیتالی، مستقل بودن آن است و این که هیچ بنیاد دولتی و بانکی بر آن نظارت ندارد و از آن سودی نمیبرد. به بیان دیگر غیرمتمرکز بودن یعنی این‌که هیچ کس مالک شبکه بیت کوین نیست و هیچ شخص حقیقی و یا حقوقی به تنهایی نمی‌تواند آن را کنترل کند. این بدان معناست که شما میتوانید به اتصال به اینترنت و سود بردن از این پلتفرم، بخشی از آن شوید.

خرید و فروش بیت کوین

رتبه ایران در بین کشور های ماین کننده بیت کوین

بر طبق گزارش BitOoda، کشور ایران در جایگاه سوم استخراج کننده های این ارز دیجیتال ارزشمند است. بر طبق این مقاله، اول به بررسی نوسانات قیمت بیت کوین بعد از اتفاق افتادن آخرین هاوینگ میپردازد و سپس اشاره با افزایش 1.9درصدی نرخ هش دارد که در پی آن میزان بلاک ها متعاقبا 3 واحد افزایش داشته اند و در زمان انتشار این مقاله به عدد 147 رسیده اند.سپس بیان میکند که کشور ایران پس از چین و آمریکا در جایگاه سوم استخراج بیت کوین قرار دارد.

ارز دیجیتال، ماین

نگاهی به آمار و ارقام

کشور چین با در دست داشتن 50 درصد از سهم استخراج بیت کوین جهان در جایگاه اول قرار دارد و سپس کشور آمریکا با 14 درصد، در جایگاه دوم قرار دارد و  همانطور که پیشتر بیان شد، کشور ما با احتساب 8 درصد از سهم بازار استخراج این ارز دیجیتال با ارزش در مقام سوم قرار دارد؛ در لیست دیگری توانایی های استخراجی چند کشور دیگر از جمله ایسلند و کانادا را بررسی کرده است که علارقم ظرفیت هایشان، به ترتیب 2 و 7 درصد از این بازار را به خود اختصاص داده اند.

کلام آخر

شما میتوانید با تحقیق و توسعه در زمینه بیت کوین و استخراج آن اطلاعات دقیق و قانونی ای را در این زمینه بدست آورید و میتوانید این نکته را نیز در نظر بگیرید که شما نیز میتوانید با مطالعه و تحقیق و آموزش صحیح، بخشی از این نظام جدید پولی باشید و در این راه به موفقیت برسید.

شما چه میزان به ارز های دیحیتالی علاقه دارید و آن ها را برای سرمایه گذاری انتخاب میکنید ؟

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا