رزرو هتل خارجی از بوکینگ (Booking.com) با کارت شتاب بانکی – فناوران امید

وب سایت بوکینگ دات کام (Booking.com) یکی از بزرگترین کمپانی های ارائه خدمات الکترونیکی مسافرتی است و در 70 کشور دنیا دفتر دارد. از طریق این وب سایت می توانید هتل خارجی رزرو کنید، پرواز خارجی رزرو کنید و حتی برای مدتی که در یک کشور خارجی هستید، خودرو اجاره کنید. استفاده از این وب سایت در بین ایرانیان رایج شده است و اما تنها مشکل آن ها برای استفاده از خدمات این وب سایت، نداشتن یک کارت بانکی بین المللی مانند مستر کارت یا ویزا کارت برای پرداخت هزینه رزرو است. اما خوشبختانه شما می توانید از طریق فناوران امید این مشکل را نیز حل کنید.

وب سایت بوکینگ دات کام

وب سایت بوکینگ دات کام بی شک یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل، پرواز، تاکسی فرودگاهی و اجاره خودرو است. تمامی این خدمات از طریق وب سایت Booking.com برای شما فراهم است و کافی است تا با چند کلیک جزئیات سفر خود را مشخص کنید تا این وب سایت به شما بهترین پیشنهادات را ارائه کند.

این وب سایت به ایرانیان نیز خدمات ارائه می کند و حتی قیمت ها را بر اساس ریال ایران نمایش می دهد که البته بر اساس هر دلاری 4200 تومان است!

اما از این گذشته شما می توانید تنها با داشتن یک کارت بانکی خارجی (کردیت کارت یا دبیت کارت) تمامی هزینه های خود را به یک باره پرداخت و با خیالی راحت سفر خود را آغاز کنید.

در صورتی که تمایلی به تهیه مستر کارت یا ویزا کارت ندارید و صرفا می خواهید هزینه خرید خود از وب سایت بوکینگ دات کام برای شما پرداخت شود، کافی است تا از خدمات پرداخت خارجی وب سایت فناوران امید استفاده کنید.

از طریق این خدمات، معادل ریالی خرید خود را به وب سایت فناوران امید و از طریق کارت های عضو شبکه شتاب بانکی پرداخت می کنید و فناوران امید نیز مبلغ دلاری سفارش شما را در وب سایت بوکینگ پرداخت می کند.

مزایای استفاده از بوکینگ دات کام چیست؟

امکان لغو رزرو تقریبا برای تمامی اتاق ها
قیمت مشخص بدون هر گونه هزینه های جانبی و پنهان
دارای مزایا در صورت خرید های مداوم
پشتیبانی خوب از مشتری
یافتن ارزان ترین قیمت ها
دارای بیش از 93 میلیون بازخورد از مسافران
و…

پرداخت در وب سایت بوکینگ دات کام چگونه است؟

پس از انتخاب هتل، بلیط، خودرو یا تاکسی مورد نظر می توانید از طریق کارت های بانکی خارجی هزینه رزرو خود را پرداخت کنید که البته از طریق فناوران امید حتی نیازی به داشتن کارت بانکی خارجی هم نیست.

آیا می توان بدون کردیت کارت هتل رزرو کرد؟

اگر چه نه تنها برای رزرو هتل از بوکینگ دات کام بلکه اکثر وب سایت های خارجی رزرو هتل نیازمند کردیت کارت هستید، اما می توانید با خدمات پرداخت خارجی فناوران امید، تنها با پرداخت هزینه ریالی، اقدام به رزرو هتل مورد نظر خود کنید.

آیا می شود بدون پیش پرداخت هتل رزرو کرد؟

این موضوع بستگی به هتل مورد نظر دارد اما معمولا اکثر هتل ها برای قطعی کردن رزرو، از شما می خواهند که پیش پرداخت داشته باشید.

آموزش رزرو هتل خارجی با بوکینگ دات کام

زمان مورد نیاز: 25 دقیقه.

به منظور رزرو هتل خارجی از سایت بوکینگ دات کام مراحل زیر را طی کنید.

  1. جزئیات سفر را مشخص کنید

    ابتدا وارد وب سایت بوکینگ Booking.com شوید. در قسمت Where are you going مقصد، Check in – Check out تاریخ ورود و خروج و در قسمت سوم هم تعداد افراد و تعداد اتاق را مشخص و در نهایت Search را انتخاب کنید.صفحه اصلی وب سایت بوکینگ دات کام

  2. پیشنهادات را بررسی کنید

    حالا برای شما لیستی از هتل ها بر اساس مواردی که در مرحله قبل انتخاب کردید، نمایش داده می شود. در این صفحه می توانید فیلتر های گسترده ای را روی نتایج جستجو اعمال کنید. برای مثال از نوار بالا می توانید هتل ها را بر اساس قیمت، امتیاز هتل، نوع ساختمان و… مرتب کنید.نتایج جستجو هتل در بوکینگ دات کام

  3. اتاق مورد نظر را انتخاب کنید

    در در صفحه پیش رو، مشخصات کامل هتل یا محل سکونت مورد نظر را مشاهده می کنید. پس از خواندن توضیحات مربوط به مکان مورد نظر، در پایین صفحه می توانید فهرست اتاق های موجود و امکاناتی که هر کدام در اختیار شما قرار می دهند را ببینید. پس از انتخاب بر روی گزینه I’ll reserve کلیک کنید.
    در بالا سمت راست همین صفحه می توانید با کلیک بر روی نماد به اشتراک گذاری، لینک صفحه را کپی کنید و برای رزرو از طریق فناوران امید، آن را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید.رزرو اتاق با بوکینگ دات کام

  4. مشخصات خود را وارد کنید

    در صفحه بعد می بایست اطلاعات خود را به صورت کامل و دقیق وارد کنید. همچنین مواردی که برای اقامت در مکان مورد نظر قابل انتخاب است را خواهید دید. در نهایت پس از تکمیل تمامی مشخصات، روی گزینه Next: Final Details کلیک کنید.
    تکمیل اطلاعات رزرو هتل در بوکینگ دات کام

  5. تکمیل اطلاعات تماس و پرداخت

    در مرحله آخر می بایست شماره تماس تان را وارد و همچنین با استفاده از یک کارت بانکی خارجی (کردیت کارت یا…) هزینه رزرو را پرداخت کنید.مرحله پرداخت در سایت بوکینگ دات کام

  6. تایید رزرو هتل

    در نهایت به شما پیام تایید رزرو نمایش داده می شود و تمامی نکاتی که در رابطه با رزرو خود می بایست بدانید در این صفحه در دسترس است.
    تنها در صورتی که آدرس ایمیل خود را تایید نکرده اید، کافی است تا به اینباکس خود خود مراجعه و بر روی لینکی که برای شما از سوی این وب سایت ارسال شده، کلیک کنید.تایید رزرو در بوکینگ دات کام

همچنین بخوانید |  رزرو هتل ترکیه با کمترین قیمت در شهر های مختلف و معرفی بهترین هتل ها

پرداخت از طریق فناوران امید

پیش از هر چیز برای پرداخت هزینه رزرو از طریق وبسایت fanavaraneomid می بایست در این وبسایت ثبت نام کنید. به این منظور برای ورود به صفحه پنل کاربری اینجا کلیک کنید. در این صفحه می بایست مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورتی که با گوشی موبایل به این صفحه مراجعه می کنید، گزینه “اگر حساب کاربری ندارید، ثبت نام کنید” را لمس کنید.

ثبت نام در وبسایت
ثبت نام در وبسایت

پس از آن فرم ثبت نام برای شما باز می شود و می بایست اطلاعات خواسته شده را در هر یک از کادر های مربوطه وارد کنید. نام، نام خانوادگی، ایمیل، کلمه عبور و تکرار کلمه عبور مواردی است که از شما خواسته می شود. همچنین می بایست با نشانه گذاری گزینه پایین کادر ها موافقت خود را با قوانین وبسایت fanavaraneomid اعلام کنید.

وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام
وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام

در نهایت برای ورود به پنل کاربری بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

برای رزرو با ویزا کارت از طریق فناوران امید، بایستی از منو سمت راست بر روی گزینه ‘خدمات ویزا کارت‘ کلیک کنید.

از منو باز شده، گزینه ‘خرید با ویزا کارت‘ را انتخاب کنید. در ادامه با صفحه رو به رو مواجه می شوید.

خرید با visa card

در این فرم مشخصات خرید خود را درج کنید.

مبلغ نهایی که در سایت بوکینگ به نمایش درآمده، لینکی که در مرحله 3 آموزش گفته شد کپی کنید و توضیحات مورد نظر دیگر را در رابطه با رزرو در این فرم وارد کنید.

قیمت محصول – قیمت نهایی که در سایت مراحل انتخاب اتاق به شما نمایش داده شده است.

لینک محصول – لینکی که د مرحله سوم آموزش گفته شد کپی کنید را در این قسمت وارد کنید.

توضیحات اضافه – در این قسمت هر توضیحی که در رابطه با رزرو و انتخاب گزینه ها لازم می دانید را ذکر کنید.

در پایان بر روی گزینه “ثبت درخواست” کلیک کنید.

پشتیبانان فناوران امید در سریع ترین زمان ممکن، خرید را برای شما انجام می دهند و شما می توانید حتی بدون داشتن ویزا کارت تجربه یک خرید اینترنتی مطمئن را داشته باشید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا