سرمایه گذاری ارز های دیجیتال: اینفوگرافیک

چند دقیقه ای میشه که خوندن کتاب “Confessions of a Crypto Millionaire” را تمام کرده ام. این کتاب منظر های بسیار جدیدی را از ارز های دیجیتالی پیش روی من قرار داد. اگر شما هم فکر میکردید که ارز های دیجیتالی برای مقاصد شومی به دنیا معرفی شده اند و کاربردی بجز پولشویی و معاملات محرمانه ندارند، خواندن این کتاب را به شما هم پیشنهاد میکنم. در این کتاب متوجه شدم که این ارز های دیجیتالی تبدیل شده اند به یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری در دنیای امروز؛ در این کتاب نویسنده به داستان سرمایه گذاری خود در ارز دیجیتال اتریوم و وقایعی که حول آن اتفاق افتاده است میپردازد. نویسنده این کتاب از دلایل و زمان سرمایه گذاری خود نوشته است و این که تمام املاک و پول های خود را به صورت قماروار وارد این عرصه کرده است و حالا با جیب هایی به موجودی میلیون دلاری به زندگی خود میگردازد. حال شما چه فک میکنید ؟ آیا الان بهترین زمان برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال است؟ بهترین ارز های دیجیتالی برای سرمایه گذاری کدامند؟ با فناوران امید همراه باشید.

سرمایه گذاری ارز های دیجیتال چندی است به واسطه موارد مثبت مورد توجه قرار گرفته

تمام چیزی که باید راجع به ارز های دیجیتالی بدانید

در مرحله اول باید بدانیم که در ادامه مواردی ذکر میشود که تجربیات یک شخص است که به هیچ وجه خود را مفسر اقتصادی نمیداند و توصیه ای هم نمیکند که شما تمام کار هایی که انجام داده است در این مسیر را انجام دهید ولی فقط در کتاب خود روایتی از این راه پر فراز و نشیب به رشته تحریر در آورده است که خواندن آن ها خالی از لطف نخواهد بود. در کتاب “Confessions of a Crypto Millionaire” بیان کرده است که :

  • ناشنوا باشید : تا زمانی که در این راه مطالعه نکرده اید و یک ریال نباید سرمایه گذاری کنید؛ کسی دلش براش شما نسوخته است که بخواهد به شما مشورت و یا راه میلیاردر شدن را نشان دهد بدون هیچ چشم داشتی. پس چه بهتر که خود را تقویت کنید و برای قدم بعدی خود نیاز نداشته باشید که چشمتان به دهان دیگری باشد. سرمایه گذاری در ارز های دیجیتالی و معاملاتش که از طریق صرافی های آنلاین صورت میپزیرد، در کسری از ثانیه انجام میشوند و این روش که در انتظار مشورت دیگری برای انجام این معادلات باشید نتیجه خوبی را به جا نمیگذارد. همیشه در حال دنبال کردن اخبار و به روز رسانی خود باشید از منابع متفاوت مانند CoinDesk.

ارز های دیجیتال

  • اسب مسابقه خود را با دقت انتخاب فرماییدشما وقتی میخواهید که پا به این دنیای جذاب سرمایه گذاری بگذارید، باید با تحقیقات و مشورت ها و همچنین دانش تکنیکال و آنالیزی خود، یکی از بهترین این ارز های دیجیتال را انتخاب فرمایید. شما برای انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر خود باید به نکات بسیار زیادی دقت فرمایید که مهمترین آن میتواند ظرفیت سرمایه ای بازار آن رمز ارز باشد، به فرض مثال بیت کوین ظرفیتی برابر با 21 میلیون دارد که تا این تاریخ 3 میلیون از آن استخراج نشده است و باقی مانده است و همین امر بر روی ارزش آن تاثیر مستقیم دارد.

شما میتوانید انواع رمز ارز ها را از  فناوران امید تهیه فرمایید

خرید و فروش ارز های دیجیتال

  • کمربند خود را ببندید : سرعت رشد بعضی از ارز های دیجیتال در برهه های متفاوتی غیرقابل باور بودند. مثلا اگر شما در سال 2011 یک بیتکوین ک ارزشی برابر با یک دلار را تهیه میکردید امروز ارزش پول شما 9 هزار برابر میشد؛ یعنی اگر 1 میلیون تومان از آن را تهیه میکردید الات سرمایه ای برابر با 9 میلیارد تومان داشتید. نکته دیگر نیز این است که شما همیشه در معرض حملات سایبری هستید و از آن جایی که از تراکنش ها، اثری به جا نمی ماند، پیگیری آن نیز تقریبا غیر ممکن است. ولی این مساله خوشبختانه با رعایت چند نکته اولیه قابل کنترل است.

سرمایه گذاری بیت کوین

به مرور زمان نتیجه شیرین و مطلوب خواهد شد و کمی صبر و دانش میتواند این سرمایه گذاری را به یک تصمیم تاثیر گذار برای شما بدل کند. آیا تا بحال شما در این بازار سرمایه گذاری کرده اید؟ شما چه نکاتی را در این بازار مهم میدانید؟

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا