صدور ویزا کارت در ایران

اشتراک گذاری پست

ویزا کارت یکی از شبکه های بانکی معتبر در سطح جهان است. این سیستم در کنار شبکه های بانکی بزرگ دیگر مانند مستر کارت قرار می گیرد. معادل این شبکه بانکی در ایران شبکه شتاب می باشد. با این تفاوت که visa کارت در دنیا کاربرد دارد. اما شبکه شتاب تنها در ایران استفاد می شود. سیستم های بانکی بین المللی و به طور کلی خارجی در ایران قابل دسترسی نیستند. اما افرادی که با کشورهای دیگر ارتباط مالی دارند نیاز به ارسال حواله ارزی دارند. این افراد برای انجام پرداخت ارزی می توانند از خدمات کارت های اعتباری فناوران امید استفاده کنند. در این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه صدور ویزا کارت در ایران آشنا شوید.

صدور ویزا کارت در ایران

همان طور که گفته شد امکان اخذ ویزا کارت در ایران وجود ندارد. این شرایط به دلیل تحریم های اعمال شده بر بانک های ایران می باشند. به این معنا که ایرانیانی که اقامت دائمی در کشور های دیگر دارند، با این مشکل مواجه نیستند. اما داخل ایران چگونه ویزا کارت دریافت کنیم؟ اما خرید ویزا کارت در ایران ممکن است؟

خرید ویزا کارت

خرید ویزا کارت در ایران با استفاده از خدمات فناوران امید امکان پذیر شده. فناوران امید با ارائه انواع خدمات ارزی در زمینه پرداخت در سایت های خارجی ، صدور کارت های اعتباری خارجی و غیره انتقال ارز را برای ایرانیان بسیار ساده تر کرده.

visa کارت انواع و قابلیت های مختلف دارد. شما می توانید از اطلاعات این کارت ها برای افتتاح حساب در انواع کیف پول الکترونیکی استفائه کنید. مثلاً برای افتتاح حساب پی پال نیاز به ثبت اطلاعات یک کردیت کارت می باشد. کارت های فیزیکی مجموعه امکان پرداخت از طریق دستگاه پوز و ATM دارند.

ویزا کارت در ایران

انواع ویزا کارت

ویزا کارت ها به دو صورت ویزا کارت مجازی و ویزا کارت فیزیکی ارائه می شوند. ویزا کارت های فیزیکی به صورت زیر هستند:

سقف برداشت و واریز در این کارت ها متفاوت است. ویژگی های کارت ها به صورت زیر می باشد:

  • این کارت ها متصل به حساب بانکی و از نوع دبیت کارت هستند.
  • نام دارنده کارت روی آن حک می شود.
  • اعتبار کارت ها دو ساله می باشد.
  • کارت ها امکان دریافت حواله سویفت و برداشت از طریق پوز، ای تی ام و برداشت اینترنتی دارند.
  • به دلیل وجود نداشتن بانک صادر کننده، برای اخذ ویزا کارت در ایران نیاز به سفر یک روزه به کشور آدربایجان است.

اخذ ویزا کارت در ایران

گیفت کارت ویزا

گیفت کارت ویزا یا ویزا کارت هدیه به کارت های اعتباری مجازی گفته می شود. صدور ویزا کارت در ایران به صورت مجازی بدون نیاز به مراجعه به بانک صادر کننده انجام می شود. این کارت ها نیز قابلیت اتصال به کیف پول های الکترونیکی برای وریفای حساب پی پال دارند. ویژگی های کارت هدیه ویزا به صورت زیر است.

  • این کارت ها امکان دریافت حواله ندارند.
  • اعتبار کارت ها هفت ماهه می باشند.
  • امکان صدور گیفت کارت در مبلغ دلخواه می باشد.

خدمات فناوران امید به صورت 24 ساعته پشتیبانی می شود. در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. نظر شما در رابطه با دشواری های صدور ویزا کارت در ایران چیست؟ تجربیات خود را در زمینه اخذ ویزا کارت در ایران به اشتراک گذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا