معرفی انواع کارهای اینترنتی مناسب برای دانشجویان

اشتراک گذاری پست

معمولا دانشجویان برای پر کردن زمان های بیکاری خود به فکر کسب درآمد هستند. برخی از آن‌ها در دانشگاه ها و برخی دیگر در مراکزهای مختلف شهرها مشغول به کار می شوند. اما یکی از گزینه ای کسب درآمد برای این قشر از جامعه انجام کارهای اینترنتی و فریلنسری می‌باشد. مشاغل آنلاین گزینه مناسب و منعطفی برای دانشجویان می باشد. زیرا این مشاغل باعث می شود تعادل بین تحصیلات و کسب درآمد آن ها حفط شود. در این مقاله با انواع کارهای اینترنتی که برای دانشجویان مناسب می باشد آشنا شوید.

معرفی انواع کارهای اینترنتی مناسب دانشجویان

مربی آنلاین شخصی

اگر عاشق کار کردن در بیرون و تدریس دیگران هستید، تبدیل شدن به یک مربی شخصی آنلاین می تواند سرگرم کننده باشد. به علاوه اینکه شما می‌توانید این مشتریان را حتی پس از فارغ التحصیلی نگه دارید. می توانید جلسات مجازی خود را از طریق Zoom یا اسکایپ برگزار کنید و حتی یک کانال YouTube با تمرینات رایگان ایجاد کنید که کارتان را به مشتریان بالقوه نشان می دهد. برخی از مربیان همچنین برای مشتریان خود برنامه های غذایی ایجاد می کنند.

شما عزیزان می توانید از خدمات فناوران امید برای شارژ اکانت اسکایپ یا زوم خود استفاده کنید و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید:

شارژ حساب اسکایپ

 مشاور آنلاین تخصصی

اگر دوست دارید در مورد محصولات خاصی مانند محصولات مراقبت از پوست صحبت کنید، پس از این مهارت به عنوان مشاور آنلاین تخصصی درآمد کسب کنید. علاوه بر این میتوانید با ایجاد یک کانال یوتیوب به درآمدزایی بپردازید. یک کانال یوتیوب ایجاد کنید و فیلم مشاوره های خود را در آن قرار دهید و درآمد دلاری کسب کنید. حتی میتوانید محصولات خاصی را به کاربران خود توصیه کنید و در صورتی که شخصی آن محصول را با استفاده از لینک شما خریداری کند، درصدی از هزینه را دریافت می کنید.

برای آشنایی با نحوه کسب درآمد از یوتیوب می توانید از مشاوره رایگان مجموعه افراک بهره مند شوید و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید:

مشاوره رایگان افراک

نویسنده فریلنسر

اگر عاشق نوشتن هستید و می توانید مشتریانی را پیدا کنید که به محتوا احتیاج داشته باشند، تبدیل شدن به یک نویسنده فریلنسر ممکن است یک کار اینترنتی خوب برای شما باشد. در صورتی که این شغل را انتخاب کردید می توانید از پلتفرم های مختلف مانند Fiverr یا FreelanceWriting.com استفاده کنید. درآینده برای به دست آوردن درآمد مناسب، باید مستقیما با وب سایت ها، شرکت ها یا مجلات آنلاین کار کنید. حتی می توانید با صاحبان وبلاگ، مشاغل محلی و روزنامه های محلی که ممکن است به نویسنده نیاز داشته باشند، همکاری کنید. پس از ایجاد نمونه کارهای قوی و مشتریان معتبر می توانید قیمت های خود را بالا ببرید.

مشاغل اینترنتی

فروشنده کتاب درسی

دانشجویان کاندیدهای مناسبی برای جستجوی کتاب یا فروش کتاب های آنلاین هستند. صدها و یا هزاران دانشجو در پردیس‌های دانشگاهی هستند که هیچ علاقه ای به فروش کتاب های درسی خود ندارند. شما می توانید از کمبود وقت یا انگیزه آنها استفاده کرده و پیشنهاد دهید که آن دسته از کتاب‌ها را برای دوستان خود در سایتی مانند BookScouter بفروشید. در مورد قیمت فروش به همراه هزینه ای که برای هر کتاب می‌گیرید مذاکره کنید و کار را برای آنها انجام دهید. با گذشت زمان حتی می توانید قیمت های آنلاین کتاب را کشف کرده و در فصل درسی مناسب (قبل از شروع هر ترم جدید) بخرید یا بفروشید.

مقالات مرتبط:

3 راه برای کسب درآمد اینترنتی

10 روش برتر کسب درآمد از اینترنت با سرمایه کم

مدیر رسانه های اجتماعی

اگر یک کاربر مشتاق رسانه های اجتماعی هستید می توانید با شروع یک شغل  آنلاین به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی، مهارت و وقت خود را برای استفاده مناسب قرار دهید. مدیریت رسانه های اجتماعی یک کسب و کار شبیه به مدیریت اینستاگرام، فیس بوک یا توییتر شخصی شما است. برای اینکه در رسانه های اجتماعی قابل مشاهده و شناخته باشید، باید نه تنها فعال باشید بلکه تعامل داشته باشید. وقتی شخصی یک نظر یا پیام خصوصی به شما ارسال می کند، باید سریع پاسخ دهید.

مشاغل غالبا در رسانه های اجتماعی شکست می خورند زیرا کسی را اختصاص نمی دهد که در رسانه های اجتماعی مختلف فعال بماند. آنها غالبا کارمندی برای پاسخ دادن به نظرات، ایجاد پست های جدید و جذاب یا نظارت بر مکالمات در گروه خود ندارند. مشاغل محلی برای یافتن شغل آنلاین به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی فرصت های مناسبی را ارائه می دهند. برخی از مشاغل علاقه مند نخواهند بود، در حالی که برخی دیگر ممکن است از این فرصت استفاده کنند تا در معرض دید بیشتری از طریق اینترنت قرار بگیرند.

شغل آنلاین

اگر شما نیز یک دانشجو هستید و به دنبال کسب درآمد در زمان های آزاد خود هستید می توانید یکی از انواع کارهای اینترنتی گفته شده را انجام دهید. در صورتیکه شغل یا کار اینترنتی دیگری می شناسید و یا تجربه ای در هریک از این کارها دارید لطفا در قسمت نظرات با ما درمیان بگذراید.

 

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا