معرفی کیف پول کوینومی Coinomi

اشتراک گذاری پست

اگر به دنبال یک کیف پول موبایل هستید که بسیار سریع و آسان باشد و از طیف گسترده ای از کوین ها پشتیبانی کند، کیف پول کوینومی گزینه مناسبی است. با کوینومی، می توانید فقط با چند کلیک بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را در تلفن همراه خود ذخیره کنید. در این مقاله با ما همراه باشید و با مزیت های و معایب کیف پول کوینومی آشنا شوید.

معرفی کیف پول کوینومی

Coinomi یک کیف پول موبایل است که برای ذخیره چندین ارز دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم طراحی شده است. ویژگی های محرمانه حفظ حریم خصوصی و رابط کاربری آسان کیف پول کوینومی را به یک انتخاب محبوب برای کاربران تلفن همراه تبدیل کرده است. Coinomi با پشتیبانی از طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال و معاملات داخلی برای تجارت سریع و آسان، یک بستر ذخیره سازی امن را برای کاربران خود فراهم می کند. کیف پول Coinomi از فناوری رمزگذاری قوی با یک طراحی کاربرپسند استفاده می کند که نصب و کار با آن آسان است.

چنانچه قصد خرید و فروش بیت کوین یا ارزهای دیجیتال دیگر را دارید می توانید از خدمات فناوران امید استفاده کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال

برخی از ویژگی های اصلی کیف پول Coinomi شامل موارد زیر است:

  • پشتیبانی از چندین ارز دیجیتال: پشتیبانی از صدها ارز دیجیتال مختلف
  • راه اندازی ساده: فقط با چند کلیک کیف پول جدید را دانلود و نصب کنید
  • معامله آسان دارایی ها: با استفاده از صرافی یکپارچه ارز مستقیماً از طریق کیف پول خود تجارت کنید
  • حفط حریم خصوصی: تأکید بر حفظ حریم شخصی و کنترل کاربر
  • ترجمه های موجود: پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله انگلیسی، روسی و چینی
  • سازگار با چند پلتفرم: ویندوز، مک، اندروید و iOS
  • Coinomi کاملا رایگان برای استفاده است.

کیف پول کوینومی

کیف پول Coinomi از کدام ارز های دیجیتال پشتیبانی می کند؟

Coinomi به عنوان یک بستر چند ارزی طراحی شده است. علاوه بر پشتیبانی از بیت کوین، Coinomi با طیف گسترده ای از آلت کوین ها نیز سازگار است. همچنین پشتیبانی از کوین های جدید به طور مرتب اضافه می شود. در حال حاضر برخی از ارزهایی که Coinomi از آن پشتیبانی می کند شامل موارد زیر است:

  • Bitcoin
  • Ethereum
  • Ripple
  • Litecoin
  • Bitcoin Cash
  • Monero
  • Dash
  • Zcash

برای استفاده از این کیف پول باید ابتدا نسبت به دانلود کیف پول کوینومی اقدام کنید سپس از آن استفاده کنید. برای دانلود کیف پول کوینومی می توانید از زیر استفاده کنید.

دانلود Coinomi Wallet

کیف پول Coinomi چقدر امن است؟

Coinomi برای اطمینان از سطح بالای امنیت کیف پول خود، از رمزگذاری قوی و تکنیک های پیشرفته حفظ حریم خصوصی استفاده می کند. برخی از قابل توجه ترین ویژگی های امنیتی ارائه شده توسط Coinomi عبارتند از:

  • کیف پول HD

Coinomi یک کیف پول HD است. HD مخفف کلمه “Hierarchical Deterministic” است به این معنی که از یک نوع الگوریتم خاص برای ایجاد یک کلید خصوصی برای حساب شما استفاده می کند. کلید خصوصی به صورت یک سری کلمات به ظاهر تصادفی نمایش داده می شود و مانند رمز اصلی عمل می کند تا یک مرحله امنیتی اضافی برای حساب شما فراهم شود. شما باید کلید خصوصی خود را یادداشت کنید و آن را در مکانی امن به صورت آفلاین ذخیره کنید. کلید خصوصی به شما این امکان را می دهد که اگر اشتباهی رخ دهد ، از جمله خراب شدن یا سرقت تلفن شما، به حساب خود دسترسی داشته باشید.

حتی اگر شخصی تلفن شما را سرقت کند، مادامی که حساب Coinomi شما از رمز عبور محافظت شده باشد و کلید اصلی خود را داشته باشید، دزد نمی تواند به بودجه شما دسترسی پیدا کند و شما می توانید با استفاده ازکلید خصوصی، حساب خود را به دستگاه جدید بازگردانید. یکی دیگر از ویژگی های کیف پول HD، از جمله Coinomi این است که آنها یک آدرس کیف پول جدید برای هر تراکنش تولید می کنند. این امر باعث می شود با لینک دادن یک سری معاملات به یک آدرس واحد، سطح بیشتری از حریم خصوصی ایجاد شود.

کیف پول آنلاین ارز دیجیتال

  • ناشناس ماندن IP

Coinomi همچنین با ناشناس کردن آدرس‌های IP از طریق سرورهای خود ، هویت شما را ایمن می کند. این اطلاعات شخصی شما و جزئیات معاملات شما به طور کامل محافظت می شود.

  • کد منبع موجود است

تهیه قسمت های مهم کد منبع در دسترس هر کسی است که بتواند نرم افزار اساسی موجود در پشت Coinomi را بررسی کند و درگیری جامعه را با این پروژه افزایش می دهد.

مزایا و معایب کوینومی

مزایا

  • سطح بالایی از حریم خصوصی و امنیت.
  • فرایند سریع و آسان معامله ارز دیجیتال از طریق ادغام داخلی با صرافی ShapeShift.
  • کلیدهای خصوصی مرتبط با همه کیف پول های Coinomi فقط در دستگاه شخصی شما ذخیره می شوند.
  • حتی اگر تلفن شما به سرقت برود، هیچ کس قادر نخواهد بود بدون رمز ورود به حساب های شما دسترسی پیدا کند.
  • کیف پول را می توان با استفاده از کلید خصوصی خود به طور کامل ترمیم و یا به یک دستگاه جدید منتقل کرد.
  • پرداخت های زنجیره ای پشتیبانی می شوند و این امکان را برای شما فراهم می کند که بدون هیچ گونه مرحله اضافی، آلت کوین ها را مستقیماً به آدرس های بیت کوین ارسال کنید.

معایب

  • از طریق برنامه Coinomi نمی توانید به طور مستقیم با فیات ارز دیجیتال خریداری کنید.
  • برخی از کد های Coinomi به صورت اپن سورس در دسترس عموم است اما بخش هایی از آن به صورت خصوصی نگهداری می شوند.

اگر در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال مبتدی هستید کیف پول کوینومی برای شما مناسب می باشد که می توانید برای دانلود کیف پول کوینومی از لینکی که قرار داده شده استفاده کنید. چنانچه سرمایه شما خیلی زیاد است بهتر از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید. زیرا امنیت آنها خیلی بیشتر از کیف پول های آنلاین می باشد. شما از چه کیف پولی برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود استفاده می کنید؟ لطفا تجربیات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا