منبع درآمد بازی های ویدیویی کجاست ؟

اشتراک گذاری پست

از زمانی که انسان ها ترجیح دادن بیشتر وقت خود را با گوشی موبایل و کامپیوترشان بگذرانند، توسعه دهنده ها و دولوپر ها تصمیم گرفتند که با تمرکز بیشتر بر روی برنامه ها و بازی ها، خدماتی را به افراد برسانند و همچنین راهی را برای کسب درآمد از بازی و برنامه ها برای خود هموار کنند. در طی سالیان گذشته، سیاست های درآمدی شرکت ها و توسعه دهنده ها تغییرات بسیاری را داشته است و در طول این سال ها، بر اساس بازی خود و محتوایی که به علاقمندان ارائه میدهند و اکنون دیگر تقریبا میدانند که چه سبک بازی باید با چه سبک  و پلن درآمدی عرضه بشود که نه در تجربه کاربر خدشه ای را وارد کند و توسعه دهنده ها و تولید کننده ها را از ادامه این راه دلسرد کند. با فناوران امید همراه باشید تا چند مدل مختلف درآمدی را با هم بررسی کنیم.

دیگه هر چقدر پول بدی، آش نمیخوری

این به آن معنا نیست که شما قرار است کلاه سرتان برود و به میزان پرداختی خود، بهره نبرید، خیر؛ کاملا هم بر عکس این موضوع بر دنیای بازی ها و برنامه ها حکم فرماست و رقابت آن چنان به اوج خودش رسیده است که تمامی شرکت های توسعه دهنده بازی ها و نرم افزار ها به دنبال جذب بیش از پیش افراد به محصولات و برنامه های خود هستند.

بازی های رایگان

شاید بپرسید که وقتی بازی به صورا رایگان دارد عرضه میشود دیگر منبع درآمدش کجاست ؟ این بازی ها اغلب پس از به اوج رسیدن گیمینگ بر روی موبایل ها عرضه شد و مدل کلی نیز به این صورت است که شما بازی ای را به صورت دلخواه و رایگان دانلود میکنید و سپس این بازی ها به گونه ای طراحی شده اند که در مسیر بازی و گیم، شما را موظف به پرداخت میکنند. این بدین معناست که گاهی برای رد کردن مرحله ای نیازمند به پرداخت میشوید ولی گاهی شما فقط هزینه ای را پرداخت میکنید که به اصطلاح، شخصیت و یا بازی خود را کاستومایز کنید و آن را شخصی سازی کنید. باورتان نمیشود که چه حجم پولی گاها گیمر ها برای دیده شده و خاص بودن میپردازند تا هم به خود حس خوبی را منتقل کنند و هم توسعه دهنده پول هنگفتی را برای نتیجه زحمات و تلاش های خود به جیب میزند.

راه های درآمد از بازی

بازی ها پولی

این پلن درآمدی از بازی ها اولین برنامه ای بود که به ذهن دولوپر ها رسید و بیشتر شاهد آن هستیم که این بازی ها مختص بازی های فیزیکی هستند. انتظار میرود که بر خلاف بازی های رایگانی که سپس شما را به پرداخت پول وا میداشتند، در این مدل، شما پس از یک بار پرداخت برای تهیه و یا دانلود بازی، دیگر صاحب آن به حساب بیایید و دیگر در مسیر بازی، مبلغی را از شما طلب نکند. اخیرا به علت قیمت تمام شده بالا بازی ها، مشاهده شده است که گاها شما باید مبلغ منطقی ای را برای بازی بپردازید و سپس مبالغی را، به دلخواه، درون بازی پرداخت کنید و خود را صاحب کارکتر، اسکین و یا فیلدی بکنید.

مقاله های مرتبط

کسب درآمد از بازی، رویا یا واقعیت؟

معرفی بازی پابجی موبایل | Pubg mobile

مهارت های برتر گیمر ها در زندگی روزمره: اینفوگرافیک

تبلیغات در بازی ها

شما همچنین میتوانید به عنوان یک شخص و یا مجموعه ای که بازی ای را توسعه داده است، از این مورد استفاده کنید و درآمدی را کسب کنید. مهم نیست که بازی شما رایگان باشد و یا پولی مهم این است که در معرض استفاده بازیکنانی باشد و حداقل استاندارد های درآمدی را دارا باشد. تبلیغات میتوانند در ابتدای هر راند نمایش داده شوند و یا بدو ورود کاربر به آن نمایش داده بشود.

شرکت های توسعه دهنده بازی

ولی یکی از درس هایی که توسعه دهنگان در سالیان گذشته آموخته اند این است که بهترین و یکی از کارآمد ترین و به اصطلاح مراحم ترین تبلیغات، تبلیغاتی هستند که کاربر با میل شخصی خود در ازای دریافت مقادیری از پول بازی و یا جم و یا حتی کاستوم خاصی، آن ها را انتخاب میکند و به تماشا ی آن مینشیند؛ به گفته یکی از فعالان این حوزه این یک بازی دو سر برد است و یکی از بهترین راه های درآمد از بازی همین راه است همچنین تبلیغات نیز بیشتر دیده میشوند و کلیک دریافت میکنند و بر روی تجربه کاربری افراد نیز، کمترین تاثیر را میگذارد.

در این لحظه این یادداشت را به پایان میبریم و پس از بررسی سه روش معمول اولیه که برای سالیان متمادی است که کاربردی بوده اند. در روز های آتی به سراغ روش های نوین تر و جذاب تر خواهیم رفت . به نظر شما چه راه خلاقانه دیگری میتوان جهت داشتن درآمد از سرگرمی کاربران داشت ؟

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا