نمایندگی مانی گرام در ایران

اشتراک گذاری پست

مانی گرام یکی از شرکت های ارسال حواله ارزی در دنیاست. این شرکت بعد از وسترن یونیون معروف ترین راه ارسال حواله ارزی به حساب می آید. این شرکت آمریکایی در بیش از 200 کشور دنیا نمایندگی دارد. اما چیزی به اسم نمایندگی مانی گرام در ایران وجود ندارد. اگرچه ارسال حواله ارزی مانی گرام از ایران غیر ممکن نیست. با استفاده از خدمات فناوران امید می توانید به کشور های مختلف حواله ارزی ارسال کنید. برای اطلاعات از کارمزد مانی گرام و آشنایی با حواله مانی گرام در این مطلب همراه ما باشید.

مانی گرام چیست

حواله مانی گرام یک سرویس پرداخت ارزی بین المللی است. هدف اصلی شرکت MoneyGram ارسال حواله به سراسر دنیا به ساده ترین شکل ممکن است. ارسال حواله مانی گرام به سه شکل امکان پذیر است. این روش ها شامل آنلاین از طریق سایت و موبایل، ارسال حواله از طریق ATM و با مراجعه حضوری به یک نمایندگی مانیگرام. مانیگرام بیش از 350.000 نمایندگی در 200 کشور دنیا دارد. این موضوع باعث فراگیر شدن استفاده ی این روش ارسال حواله ارزی در سراسر دنیا شده. با افزایش روز افزون کاربران مانی گرام در دنیا، رشد این شرکت متوقف نمی شود.

اولویت اصلی مانی گرام، حفاظت از اطلاعات بانکی کاربران است. حواله مانی گرام پس از ارسال به صورت آنلاین قابل ردیابی است. مانیگرام توسط شرکت نرم افزاری Entrust تایید شده است.

مانی گرام

حواله مانی گرام

ارسال حواله مانیگرام طی سه گام ساده ی زیر انجام میشود.

  1. دریافت کننده خود را انتخاب کنید. به مانیگرام باید نام دریافت کننده، مبلغ حواله مانی و شیوه دریافت حواله مانیگرام توسط گیرنده را اطلاع دهید.
  2. نحوه پرداخت خود را انتخاب کنید. می توانید حواله مانی گرام خود را با یکی از انواع کردیت کارت مانند مسترکارت یا ویزا کارت و یا با استفاده از کارت دبیت ارسال کنید. شیوه ی دیگر ارسال حواله به صورت مستقیم از حساب بانکی می باشد.
  3. برای اطمینان از هویت دریافت کننده ، اطلاعاتی جزئی از خود به مانیگرام بدهید. به این ترتیب زمان دریافت حواله مانی گرام می تواند گیرنده را تایید کند. هرگز حواله برای کسی که نمی شناسید ارسال نکنید.

ارسال حواله مانی گرام از ایران

ارسال حواله مانی گرام از ایران به این سادگی اتفاق نمی افتد. چون همانطور که گفته شد نمایندگی مانی گرام در ایران وجود ندارد. اما شرکت فناوران امید خدمات ارسال حواله مانیگرام را برای شهروندان ایرانی امکان پذیر کرده. همچنین این شرکت خرید حواله ارزی مانیگرام را نیز انجام می دهد. به این صورت که فناوران امید مشخصات گیرنده را به شما می دهد. فرستنده هنگام ارسال مشخصات را همراه حواله تحویل می دهد. هنگامی که فناوران امید رسید حواله را از گیرنده دریافت کند، با کسر کارمزد مانی گرام مابقی مبلغ را به نرخ روز تسویه ریالی می کند.

کارمزد مانی گرام

کارمزد حواله مانیگرام به دو عامل مقصد و مبلغ بستگی دارد. یعنی کارمزد مانی گرام بسته به کشور دریافت کننده متفاوت خواهد بود. همچنین با تغییر مبلغ حواله، کارمزد مانیگرام نیز متغییر خواهد بود. این حواله مانند برخی از دیگر انواع حواله ارزی کارمزد نسبتاً بالایی دارد. به همین دلیل توصیه می شود برای ارسال حواله هایی که کارمزد بالا می خورند، از روش های مشابه استفاده کنید. مثلاً کارمزد تراکنش های پی پال یا وب مانی کمتر از حواله مانیگرام خواهد بود.

اگر چه استفاده از کیف پول های الکترونیکی خطراتی به همراه دارد. خطرات کار با پی پال برای ایرانیان در این رابطه اطلاعات مفیدی ارائه می دهد.

حواله مانی گرام

مطالعه بیشتر در رابطه با پی پال و وب مانی و دیگر کیف پول های الکترونیکی در ادامه مقاله:

خرید از علی اکسپرس با وب مانی و دیگر حواله ها

برای خرید از علی اکسپرس با استفاده از وب مانی یا پی پال، باید سایت مورد نظر پرداخت با این کیف پول ها را بپذیرد. به این معنا که موقع پرداخت درگاه پرداخت پی پال و وب مانی داشته باشد. اگر کیف پول پی پال ندارید و ترجیح می دهید خرید های خود را با پی پال انجام دهید، برای افتتاح حساب پی پال از خدمات فناوران امید استفاده کنید.

وب مانی نیز مانند پی پال یک کیف پول الکترونیک می باشد. تفاوت پی پال با وب مانی در پذیرندگی این کیف پول می باشد. پی پال نسبت به وب مانی شناخته شده تر و معتبر تر می باشد. به همین دلیل پرداخت با پی پال با به صورت گسترده تری امکان پذیر است. فروشگاه های به خصوصی درگاه پرداخت وب مانی دارند.

همچنین برای خرید از علی اکسپرس می توانید از خدمات پرداخت در سایت های خارجی فناوران امید نیز بهره ببرید. به این صورت که شما هزینه خرید را به صورت ریالی پرداخت می کنید و فناوران امید خرید شما را در سایت مورد نظر ثبت خواهد کرد.

در مطلب خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب به طور کامل در رابطه با این موضوع بخوانید.

همان طور که نمایندگی مانی گرام در ایران وجود ندارد، نمایندگی رسمی ای که ارائه دهنده خدمات پی پال نیز باشد وجود ندارد. اما همان طور که قبل تر اشاره شد، فناوران امید انواع خدمات پی پال را به صورت واسط مشتری و پی پال انجام می دهد. اگر تا کنون تجربه ارسال حواله مانی گرام یا استفاده از انواع حواله ارزی را داشته اید، تجربیات خود در بخش نظرات با ما به اشتراک گذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا