پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۴۰

اشتراک گذاری پست

از زمان سومین هاوینگ بیت کوین، قیمت بیت کوین در حدود 9 هزار دلار معلق بوده است. در واقع پس از هاوینگ پاداش بلوک ها از 12.5 BTC به 6.25 BTC کاهش یافت. انتظار می رفت که پس از هاوینگ، قیمت بیت کوین به صورت صعودی افزایش یابد. اما همانظور که از نمودارهای قیمت بیت کوین مشخص است پس از هاوینگ این ارز دیجیتال تغییر چندانی نکرده است. اما اکنون نشانه هایی از احیا شدن قیمت آن از نظر سطح مقاومت و پشتیبانی و همچنین معاملات از خود نشان داده است. در این مقاله قصد داریم که پیش بینی قیمت بیت کوین را از مراجع مختلف بررسی کنیم.

پیش بینی آینده بیت کوین از نظر تریدرها

در این قسمت قصد داریم بفهمیم پیش بینی آینده بیت کوین برای سال 2020 و 5 سال آینده چیست. از آنجایی بیت کوین بازار بی ثباتی را تجربه می کند برای پیش بینی قیمت این ارز دیجیتال معروف دانش کافی داشته باشید. در صورتیکه دانش کافی داشته باشید به راحتی می توانید دز حوزه ارز های دیجتال سرمایه گذاری بلند مدت داشته باشید. بیایید نگاهی به پیش بینی های معروف بیت کوین بیاندازیم:

۱- Tom Lee

تام لی Tom Lee بنیانگذار و رئیس تحقیقات Fundstrat معتقد است که بیت کوین می تواند 100٪ بازده را در سال 2020 به سرمایه گذاران خود تحویل دهد. او معتقد است که ممکن است پس از نمه دوم سال 2020 حداکثر 27000 دلار باشد.

۲- Max Keiser

Max Keizer یکی از طرفداران دو آتیشه بیت کوین می باشد که پیش بینی خوش بینانه ای را ارائه داده است. وی مبنی بر اینکه بیت کوین موانع بسیاری بر سر راه دارد و ممکن است مسیر طولانی را طی کند پیش بینی کرده که قیمت بیت کوین ممکن است به 400 هزار دلار برسد.

تحلیل قیمت بیت کوین

۳- Bobby Lee

بابی لی Bobby Lee مدیر عامل اولین صرافی چینی BTCC پیش از این گفته بود که 20 سال طول میکشد تا BTC به یک میلیون دلار برسد. اما اکنون پیش بینی وی کاملا تغییر کرده است. بابی لی بنیانگذار BTCC و برادر شارلی خالق لایت کوین پیش بینی بسیار صعودی را ارائه داد اما با وجود آن شروع به نزولی کرد. وی پیش بینی کرده که بیت کوین ممکن است از اواخر سال 2020 تا سال 2021  به قیمت 333000 دلار خواهد رسید و سپس در سال 2023 تا قیمت 41000 دلار سقوط خواهد کرد. وی تصریح کرد که سرمایه بازار ممکن است به 7 تریلیون دلار برسد ، که ممکن است از مارکت کپ فراتر رود. وی حتی خاطرنشان کرد بیت کوین منجر به ثبات قیمت و نقدینگی جهانی در سالهای آینده خواهد شد.

۴- John McAfee

جان مک آفی John McAfee یکی از علاقه مندان به بیت کوین و ارزهای دیجیتال است. وی خیلی خوش بینانه پیش بینی کرده که تا پایان سال 2020 بیت کوین به 1 میلیون دلار خواهد رسید.

۵- Tim Draper

تیم دراپر ، یکی از سرمایه داران مشهور بازار سرمایه گذاری پیش بینی کرد که بیت کوین می تواند تا سال 2023 حدود 5٪ بازار ارز را اشغال می کند. او خوشبین است که قیمت بیت کوین تا سال 2023 به 250،000 دلار برسد.

پیش بینی آینده بیت کوین

۶- Bloomberg

یک تحلیلگر بلومبرگ پیش بینی کرده بود که بیت کوین امسال به 20 میلیارد دلار برسد و این مورد حمایت بسیاری از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

حال که پیش بینی تریدرهای مختلف را خواندید بد نیست که اندکی ریسک کنید و در این بازار پرنوسان سرمایه گذاری کنید. برای این کار میتوانید از خدمات مجموعه فناوران امید استفاده کرده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید:

خرید بیت کوین

پیش بینی قیمت بیت کوین 2021

بیت کوین عملکرد بسیار خوبی داشته است و این باعث تعجب بازار شده است. اکنون معامله گران و سرمایه گذاران در وضعیتی قرار دارند که در تلاش هستند تا از بهره‌برداری بهینه استفاده کنند. هرچه معاملات بیشتر باشد ، قیمت نیز بیشتر خواهد شد. علاوه بر این همانطور که می دانیم بیت کوین ها گردش کمی دارند، یعنی تعداد آنها به 21 میلیون بیت کوین محدود است که تاکنون 17 میلیون آن استخراج شده است. علاوه بر این چندین کشور مانند ایالات متحده ، ژاپن و کره جنوبی با ایجاد بازارهای تنظیم شده ای که ممکن است آزادانه و ایمن عمل کند تمایل شدید به ادغام بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در سیستم های مالی خود را نشان داده اند. تا پایان سال 2021 ، قیمت بیت کوین به 23499 دلار خواهد رسید.

پیش بینی قیمت بیت کوین 2022

ممکن است بیت کوین تا سال 2022 رشد غیرمنتظره ای را تجربه کند و قیمت آن سه برابر شود. بیت کوین ممکن است توسط توده های جهانی به عنوان مقرون به صرفه ترین سیستم پرداخت که بدون دردسر است پذیرفته شود. به هر حال بیت کوین خیلی دور از ذهنیت ارزهای فیات نیست ، و بسیاری از کشورهای توسعه یافته ممکن است سریعتر از بقیه شاهد تغییر باشند. با توجه به پایدار بودن پیشرفت ها ممکن است تا سال 2022 بیت کوین به 32000 دلار برسد.

پیش بینی آینده بیت کوین bitcoin

پیش بینی قیمت بیت کوین 2025

پیش بینی قیمت بیت کوین نشان می دهد که قیمت بیت کوین برای مدت طولانی با یک سرمایه گذاری 5 ساله حدود 385.450281٪ افزایش ارزش خواهد داشت. این بدان معناست که در سال 2025 قیمت بیت کوین پیش بینی شده است که در حدود 50044.6 دلار باشد. ممکن است بیت کوین در سال 2025 قیمت 50 هزار دلاری را نیز لمس کند که می تواند بازار ارزهای دیجیتال را به کلی متفاوت برساند.  مطابق پیش بینی ها و تحلیل های بیت کوین بدون هیچ گونه مدعی نزدیکی در جایگاه شماره یک قرار می گیرد.

پیش بینی قیمت بیت کوین 2030

ممکن است قیمت بیت کوین بصورت نمایی رشد کند زیرا شرایط پرداخت ممکن است تغییر کند و به همین ترتیب وجه مبادله نیز تغییر می کند. ممکن است بخش بزرگی از مغازه ها و فروشگاه ها وجود داشته باشد که به جای فیات، بیشتر روی سیستم پرداخت بیت کوین کار می کنند. تا سال 2030 بیت کوین حتی می تواند مظهر سیستم پول مدرن باشد و ممکن است به حدود 52000 دلار برسد.

پیش بینی قیمت بیت کوین 2040

تا سال 2040 بیت کوین ممکن است به صورت تصاعدی در سراسر جهان افزایش پیدا کند. نوآوری های جدید زیادی وجود خواهد داشت و ممکن است بیت کوین نوآوری های جدید خود را داشته باشد که می تواند این امر را ملزم تر کند. تا سال 2040 ارزش بیت کوین ممکن است به حدود 60 هزار دلار برسد.

مقالات مرتبط:

تبدیل بیت کوین به ریال

چرا ما به بیت کوین نیاز داریم ؟ تغییرات بیت کوین

نحوه خرید بیت کوین : چگونه بیت کوین بخریم؟

بزرگترین حرکت در تاریخ قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در کل نوسانات زیادی را تجربه کرده است. در ماه دسامبر سال 2017 قیمت بیت کوین نزدیک به 20000 دلار و پس از آن در آوریل 2018 به 7000 دلار و تا نوامبر 2018 زیر 3500 دلار رسیده است. امسال رشد پایدار بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را تجربه خواهید کرد. طبق نظر علاقه مندان و تریدرها بیت کوین در نهایت قصد دارد به قیمت های بیشتری درآینده برسد. با این تفاسیر اگر این پیش بینی ها به واقعیت تبدیل شوند بد نیست که اکنون به خرید بیت کوین فکر کنید و دست به کار شوید.

آیا تاکنون به خرید و فروش ارزهای دیجیتال فکر کرده اید؟ آیا تجریه خرید یا فروش بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال را داشته اید؟ لطفا تجربیات و نظرات خود را در قیمت نظرات با ما درمیان بگذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا