چگونه بیت کوین بخریم

اشتراک گذاری پست

خرید بیت کوین یکی از رایج ترین راه های سرمایه گذاری امروزه است. با توجه به این که بازار ارز دیجیتال و به خصوص روز به روز داغ تر می شود، افراد زیادی به دنبال خرید و فروش بیت کوین در ایران هستند. در این مقاله همراه ما باشید تا بیاموزیم چگونه بیت کوین بخریم اما قبل از آن بهتر است توضیح دهیم بیت کوین چیست؟

بیت کوین نوعی ارز دیجیتال است. به این معنا که بیت کوین به صورت فیزیکی مانند اسکناس و سکه بین شهروندان دست به دست نمی شود. بلکه ارزی است که به صورت آنلاین و از حساب های مخصوص به ارز های دیجیتال به حساب های مشابه انتقال میابد. امکان انتقال بیت کوین یا هر گونه ارز دیجیتال دیگری به حساب های بانکی وجود ندارد. بیت کوین را تنها در کیف پول بیت کوین می توان نگه داری کرد. انواع کیف پول بیت کوین به دو صورت کیف پول سخت افزاری و کیف پول نرم افزاری می باشد.

کیف پول های سخت افزاری، نوعی وسیله دیجیتال هستند، که وظیفه نگهداری و انتقال رمز ارز ها را دارند. این ابزار به صورت آفلاین و با بلوتوث کار می کنند. در مقابل کیف پول های نرم افزاری، حساب کاربری در سایت هایی هستند که خدمات نگه داری و خرید و فروش بیت کوین را ارائه می دهند. برای خرید بیت کوین نیاز به یکی از این دو نوع کیف پول دارید. اما چگونه بیت کوین بخریم؟

چگونه بیت کوین بخریم

همان طور که گفته شد بیت یک ارز دیجیتال است که وجود فیزیکی ندارد. در واقع دریافت، نگهداری و ارسال رمز ارز ها مانند نگهداری و ارسال و دریافت فایل های کامپیوتر است. برای این منظور نیاز به دستگاه های دیجیتال یا اکانت هایی است که قابلیت حفط این اطلاعات را داشته باشند. چون هر چه باشد رمز ارز ها مانند پول هستند و باید در شرایطی با امنیت بالا نگهداری شوند.

چگونه بیت کوین بخریم

خوشبختانه رمز ارز ها نمی توانند جعلی باشند، چون در این صورت کیف پول گیرنده، آن را دریافت نخواهد کرد. پس تفاوتی نخواهد کرد که از کجا و چگونه بیت کوین بخریم بلکه مهم نگهداری و حفظ امنیت تراکنش ها است. به این منظور باید در انتخاب کیف پول خود دقت نمایید. خرید بیت کوین در ایران به دو روش قابل انجام است.

خرید بیت کوین

روش اول خرید رمز ارز بیت کوین از صرافی های خارجی است. برای استفاده از این روش نیاز به پرداخت ارزی خواهید داشت. اما اگر دسترسی به روش های پرداخت به صورت ارزی ندارید، می توانید از خدمات ارزی فناوران امید استفاده کنید. در این روش می توانید از فروشندگان ایرانی، یا صرافی های معتبر خارجی استفاده نمایید.

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین بسته به عوامل متنوعی دارد. نرخ این رمز ارز به صورت روزانه و حتی ساعتی در حال تغییر است. به همین دلیل نمی توان مقدار دقیقی برای قیمت بیت کوین اعلام نمود. اما در حال حاضر قیمت بیت کوین نزدیک به 8000 دلار می باشد.

خرید دستگاه استخراج بیت کوین

روش بعدی برای به دست آوردن بیت کوین، خرید ماینر یا دستگاه استخراج بیت کوین است. در این روش نیازی به پرداخت ارزی نبوده و می توانید با خرید یک عدد ماینر، اقدام به استخراج بیت کوین نمایید. این روش برای ایرانیان به صرفه تر هم هست.

خرید و فروش بیت کوین

خرید و فروش بیت کوین با استفاده از کیف پول ها انجام می شود. به این منظور فرستنده باید آدرس کیف پول گیرنده را داشته باشد. البته این آدرس بسته به نوع کیف پول هایی که استفاده می کنند، متفاوت خواهد بود. برای انتقال بیت کوین بین کیف پول ها لازم نیست طرفین کیف پول مشابه داشته باشند.

خرید بیت کوین

فروش بیت کوین

در صورتی که به دنبال راهی هستید که ارز دیجیتال خود را به فروش رسانید و معادل ریالی آن را دریافت نمایید می توانید از خدمات فناوران امید بهره ببرید. به علاوه می توانید با فروش بیت کوین خود گیفت کارت یا کردیت کارت فیزیکی بدست آورید و یا حتی بیت کوین های خود را به شارژ پی پال تبدیل کنید. همه ی این خدمات را از فناوران امید بخواهید.

خلاصه

برای خرید بیت کوین می توانید از 2 طریق استفاده نمایید. روش اول خرید مستقیم از فروشندگان ایرانی یا از صرافی های بین المللی است. در این روش با پرداخت معادل ریالی ارزش رمز ارز ها میتوانید کیف پول خود را با ارز خریداری شده شارژ نمایید. روش دوم خرید ماینر بیت کوین است. این روش در ایران بسیار رایج است. با توجه به تجربه شخصی شما بهتر است چگونه بیت کوین بخریم ؟

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا