چگونه درآمد ارزی خود را نقد کنیم؟

آیا در سایت هایی مثل فارکس یا الیمپ ترید فعالیت می کنید؟ یا یکی از فریلنسر های پلتفرم هایی مثل فریلنسر دات کام هستید؟ به صورت کلی، اگر از هر روش آنلاین دیگری به دریافت درآمد ارزی می پردازید، به دنبال راه های نقد کردن درآمد ارزی خود هستید. برای آشنایی با نحوه نقد کردن درآمد از طریق فناوران امید هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

شیوه دریافت درآمد ارزی

زمانی که از سایتی درآمد دلاری یا ارزی دریافت می کنید، باید به سایت مربوطه یک حساب ارزی (حساب کیف پول الکترونیکی یا حساب بانکی) ارائه دهید تا درآمد شما به آن حساب واریز گردد. به دلیل تحریم های مالی علیه ایران، استفاده از شماره حساب از بانک های ایران، امکان پذیر نیست. به این منظور نیاز به حسابی دارید که دسترسی شما به شبکه بانکی بین المللی را میسر سازد.

راه های نقد کردن درآمد ارزی

با توجه به این که افتتاح حساب بین المللی نیازمند شرایطی است که ممکن است همه افراد جامعه به آن دسترسی نداشته باشند. برای دریافت خدمات افتتاح حساب ارزی و یا خرید اکانت پی پال می توانید از طریق دکمه ی زیر به صفحه ثبت درخواست انتقال یابید.

ثبت سفارش

نحوه نقد کردن درآمد ارزی

زمانی که حساب شما افتتاح شد، با استفاده از اطلاعات آن حساب می توانید درآمد ارزی خود را دریافت نمایید. اما برای نقد کردن و تبدیل آن به ریال باید از راه های مختلفی استفاده نمایید. این روش ها کارمزد ها هزینه های مختلفی دارند. در ادامه همراه ما باشید.

افتتاح حساب پی پال یا باز کردن حساب بین المللی

باز کردن حساب بین المللی یکی از روش های نقد کردن درآمد ارزی است. با حساب های ارزی امکان دریافت انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مستر کارت های فیزیکی فراهم می شود. این کارت ها علاوه بر قابلیت خرید از سایت های خارجی دارند، به دارنده امکان خرید ازدستگاه های پوز یا ATM در خارج از کشور را می دهند. همچنین با این کارت ها می توانید نسبت به وریفای اکانت در سایت های مختلف اقدام نمایید.

یکی دیگر از روش ها، ساخت اکانت پی پال است. این نحوه نقد کردن درآمد ارزی ساده تر و کم هزینه تر از حساب بانکی است. از طرفی، به دلیل سختگیری های پی پال با ریسک مواجه است. البته این ریسک ها با رعایت نکات مشخصی قابل پیشگیری هستند.

وریفای اکانت پی پال

ساخت اکانت در پی پل با ارائه اطلاعات شخصی و آدرس ایمیل انجام می شود. اما برای واریز به این حساب و برداشت از آن باید حساب خود را وریفای کنید. این مرحله نیازمند ارائه اطلاعات دقیقی از محل زندگی فرد است. این اطلاعات باید متعلق به اقامت خارج از کشور باشد.

برای افتتاح حساب پیپال وریفای شده می توانید از خدمات فناوران امید بهره ببرید.

لیمیت حساب پی پال

چنانچه فعالیت کاربر با قوانین پیپال مغایرت داشته باشد، یا پی پال مشکوک به این موضوع شود، حساب کاربر را اصطلاحاً لیمیت می کند. لیمیت حساب پی پال به معنی عدم دسترسی کاربر به حساب خود است. به این منظور باید مدارکی ارائه دهید، تا حساب مجدداً قابل استفاده گردد.

شیوه نقد کردن درآمد ارزی

برداشت از پی پل ( فروش دلار پی پال )

زمانی که درآمد شما به حساب شما واریز گردید، نیاز به یک واسطه دارید تا موجودی این حساب را دریافت نماید و معادل ریالی آن را به شما پرداخت نماید. در این مرحله شما ملزم به پرداخت کارمزدی هستید که شبکه مالی دریافت می نماید. به همین دلیل بسته به فعالیت خود باید در انتخاب نحوه نقد کردن درآمد ارزی خود دقت کنید.

به صورت کلی کارمزد شبکه پی پال کمتر از ارسال حواله سوئیفت (حواله بانکی) است. اما همان طور که پیش تر اشاره شد، استفاده از اکانت پی پال ریسک هایی به همراه دارد. باید با کاهش تراکنش های انجام شده با این حساب، ریسک لیمیت شدن آن را کاهش دهید.

نظر شما در رابطه با نحوه نقد کردن درآمد ارزی چیست؟ شما چه راه هایی را پیشنهاد می کنید؟ آیا از شیوه های معرفی شده استفاده نموده اید؟ در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا